اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آبان ماه سال جاری؛

نخستین دوره تربیت مربی نماز در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز تخصصی نماز از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی نماز ویژه خواهران طلبه در قم از آبان ماه سال جاری خبر داد.

نخستین دوره تربیت مربی نماز در قم برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس نماز ویژه خواهران اظهار داشت: طلاب خواهر داوطلب شرکت در این دوره باید دارای سطح دو حوزه برای ثبت‌نام در این دوره باشند.
وی با اشاره هدف از برگزاری دوره تربیت مربی نماز گفت: تربیت استاد نماز برای مدارس دخترانه، خوابگاه‌های دانشجویی، مشاوره و پاسخگویی به سؤالات در حوزه نماز از اهداف برگزاری این دوره است.
مدیر مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: ثبت‌نام این دوره از 20 شهریور تا 15 مهر ماه سال جاری بوده و از ابتدای آبان ماه سال جاری طرح تربیت مربی نماز ویژه خواهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌‌توانند برای ثبت‌نام به خیابان صفاییه، انتهای کوچه ممتاز، پلاک 118 مرکز تخصصی نماز مراجعه کنند.
کفیل عنوان داشت: ظرفیت 40 نفری برای این دوره در نظر گرفته شده و در پایان افراد شرکت‌کننده به عنوان استادان معارف نماز مشغول به فعالیت می‌شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول