اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل صورت گرفت؛

آغاز دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری سپاه مازندران

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری سپاه کربلای استان مازندران از امروز در سپاه آمل برگزار شد.

آغاز دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری سپاه مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسئول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران در نخستین دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج استان که به میزبانی سپاه ناحیه آمل صورت گرفت با اشاره به اینکه خبرنگاران بسیجی باید شرایط را برای دیگر فعالان رسانه‌ای مهیا کنند، گفت: تاکنون خبرنگاران بسیجی تنها به نام وجود داشتند اما امروز برنامه‌هایی برای سازمان دادن به این خبرنگاران در حال انجام است.
علیرضا فخاریان با تاکید بر اینکه خبرنگاران بسیجی باید امروز متعهدتر از همیشه به رسالت خود عمل کنند، تصریح کرد: خبرنگاران از محورهای اصلی برای مقابله در جنگ نرم به شمار می‌روند.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و در ارتباطات روز دنیا قدرت مردمی حرف اول را می‌زند، یادآور شد: افزایش ارتباطات دولت‌ها با مردم سبب افزایش ضریب حاکمیت و هیمنه نظام می‌شود.
فخاریان با تاکید بر اینکه در جامعه امروز قدرت‌ها از ابزارهای پیشرفته رسانه‌ای برای پیش بردن حاکمیت خود استفاده می‌کنند، افزود: گزارش لحظه‌ای اخبار تمام گوشه گوشه دنیا این امکان را فراهم می‌کند که بتوانند بر دنیا سیطره داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه امروز وجود اینترنت و ماهواره بی‌خبر بودن را بی‌معنا می‌کند، گفت: جهان اسلام و نظام اسلامی نیز باید از این ظرفیت‌های رسانه‌ای استفاده کند.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ظرفیت بالای بسیج در کشور می‌تواند به توان رسانه‌ای آن بیفزاید، افزود: امروز دنیا در فناوری رسانه‌ای به دنبال رابطه میان انسان با خود است و وجود فرقه‌های جدید از این نشات می‌گیرد در حالی که این امر در نظام اسلامی به خوبی حل شده است.
وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بسیج و سپاه برای اشاعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی می‌تواند توان رقابتی ایران در دنیا را افزایش دهد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول