اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

زنگ نماز در تمام مدارس لرستان زده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: زنگ نماز در سال تحصیلی جدید در سطح تمام مدارس استان لرستان برقرار شده و 20 دقیقه برای اجرای این فریضه مهم درنظر گرفته شده است.

زنگ نماز در تمام مدارس لرستان زده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، علی قربانی در جلسه هماهنگی برپای زنگ نماز افزود: با تصویب شورای معاونان آموزش و پرورش، امسال تمام مدارس استان 20 دقیقه زمان را به اقامه نماز اختصاص می‌دهند.
وی با بیان اینکه برنامه‌‌های متعددی در حوزه نماز برای سال تحصیلی آینده پیش‌‌بینی شده، اظهار داشت: در این زمینه تمام مدارس باید اهتمام ویژه‌ای به اقامه نماز جماعت داشته باشند.
معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: زمان در نظر گرفته شده برای اقامه نماز در مدارس 20 دقیقه است و تمام مدارس موظف به رعایت این زمان در اقامه نماز از سوی دانش‌آموزان هستند و تمام فعالیت‌های آموزشی مدارس باید در این مدت تعطیل شود.
قربانی افزود: به همین منظور باید به تشویق دانش‌آموزان برای اقامه نماز پرداخته و شرایط را برای اقامه نماز جماعت دانش‌آموزی فراهم کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول