اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ستاد اقامه نماز فارس صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره تربیت مربی معارف نماز در فارس

خبرگزاری فارس: به همت ستاد اقامه نماز استان فارس، دوره تربیت مربی معارف نماز در قالب «طرح معراج» برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تربیت مربی معارف نماز در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، قائم مقام این ستاد هدف از اجرای این طرح را تربیت مدرس، محقق و استادان خودساخته، تقویت توان علمی و فنی کارشناسان مذهبی برای پاسخگویی به شبهات و پرسش‌ها و مخاطب‌شناسی و روش‌های تبلیغی در حوزه نماز عنوان و اظهار داشت: این طرح زیر نظر مرکز تخصصی نماز قم و در 10 استان کشور از جمله فارس اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام علی سقاچی شرکت کنندگان در این طرح را طلاب حوزه‌های علمیه با حداکثر 35 سال سن و دارای تحصیلات سطح دو اعلام کرد گفت: علاقمندان واجد شرایط برای نام‌نویسی در این طرح، می‌توانند تا پایان شهریور ماه به ستاد اقامه نماز فارس مراجعه کنند.
وی افزود: پس از پذیرش 40 تن از افرادی که توانایی لازم برای تبلیغ و تدریس مباحث را داشته باشند، کلاس‌ها توسط اساتید مرکز تخصصی نماز قم تشکیل و در 60 جلسه مباحثی مانند اسرار و آثار نماز، شیوه‌های دعوت به نماز، روش‌های کلاس‌داری، جایگاه و مدیریت مسجد، شیوه‌های بیان احکام و پاسخ به شبهات و پرسش‌ها ارائه می‌شود.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در طرح معراج، گواهی‌نامه پایان دوره اعطا و از فارغ‌التحصیلان در امر تبلیغ و تدریس نماز استفاده می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول