اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوره آموزش خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور استاندار ،خبرنگاران و جمعی از مسئولان این استان، دوره آموزش اصول خبر نویسی در این استان شروع شد.

دوره آموزش خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالرحمان توفیقیان پیش‌ از ظهر امروز در آیین شروع به‌کار دوره آموزشی ویژه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش لازمه انجام درست هر کاری است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با جدیت در مسیر آموزش به خبرنگاران گام برمی‌دارد.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز در عصر ارتباطات، دسترسی مخاطبان به اطلاعات و اخبار راحت شده و این موضوع کار و رقابت را در عرصه خبر و اطلاعات سخت‌تر می‌کند.
وی بیان داشت: به‌خاطر دسترسی آسان به اطلاعات و اخبار، لازم است هم منتشرکنندگان اخبار و هم دریافت‌کنندگان آن دقت کنند تا اطلاعات، درست و به‌موقع در جامعه نشر شوند.
توفیقیان خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: آیندگان، عملکرد نخبه‌های نسل سوم انقلاب را با آثار و اطلاعات شما می‌سنجند و براساس این لیست‌ها در مورد آنان قضاوت می‌کنند.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، تشکیل خانه مطبوعات یا یک تشکل صنفی را در ساماندهی فعالیت‌های رسانه‌ای این استان بسیار موثر دانست و تاکید کرد: اداره‌کل ارشاد این استان همه تلاش خود را برای ساماندهی این قشر انجام دهد زیرا این موضوع اطمینان از سلامت کار خبری را بالا می‌برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: آموزش یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کاری این اداره‌کل در ساماندهی فعالیت‌های خبری در این استان است که با شروع این کلاس‌ها کلید می‌خورد و بنا داریم به شکل مستمر این دوره‌ها را ادامه دهیم.
امین کمالوندی افزود: در این دوره کوتاه مدت، خبرنگاران فعال این استان در یک دوره 48 ساعته مهم‌ترین اصول و فنون کار خبری را فرا می‌آموزند که بدون شک در ارتقا سطح علمی و مهارتی فعالان این عرصه موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن خبرنگاران را به عنوان اولین گام شروع کرده که در ادامه با برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر به این کار ادامه می‌دهد.
کمالوندی از همکاری استانداری این استان و دانشکده خبر و نمایندگی آن در کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد و عنوان داشت: با انسجام و همکاری همه‌جانبه ادارات و افراد صاحب نظر در این عرصه برای رساندن رسانه‌های خود به سطح استاندارد ملی تلاش می‌کنیم.
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، برگزاری این دوره را شروع یک حرکت علمی و تخصصی دانست و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دارای دید و نگرش رسانه‌ای بوده که این موضوع سامان گرفتن و تقویت رسانه‌های این استان را نوید می‌دهد.
سید محمود رادمنش از حمایت همه جانبه استانداری از برنامه‌های فرهنگی و ساماندهی خبرنگاران در این استان خبر داد و افزود: در گام بعدی آموزش‌ها، بعد از خبرنگاران، مدیران روابط عمومی ادارات این استان با دو اولویت استانی و شهرستانی آموزش‌های لازم را در نمایندگی دانشکده خبر فرا می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران نمی‌توانند بی‌تفاوت از کنار مسائل بگذرند و این یکی از رمهم‌ترین رسالت‌های آنان بوده که برای انجام درست این رسالت نیازمند فراگیری فن و مهارت این حرفه هستند که امیدواریم با آرائه آموزش‌های در دستور کار به این مهم دست پیدا کنیم.
انمتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول