اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان:

کارآفرینان از عوامل مهم ایجاد اشتغال هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دامغان گفت: کارآفرینان از عوامل مهم در ایجاد اشتغال هستند و با ایجاد شغل در کنار آن در اقتصاد و درآمد جامعه نقش فراوانی دارند.

کارآفرینان از عوامل مهم ایجاد اشتغال هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، پیش از ظهر امروز در نشستی به ریاست فرماندار شهرستان دامغان و با حضور روسای ادارات صنایع و معادن، کار و امور اجتماعی، مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان و صنعت‏گران شهرستان دامغان و جمعی از کارآفرینان در فرمانداری این شهرستان، مشکلات صنایع دامغان بررسی شد.
فرماندار شهرستان دامغان در این نشست صمیمی و دوستانه اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی ضروری بوده و با برگزاری آن می‏توانیم از نزدیک با مسائل و مشکلات کارآفرینان آشنا شده و در جهت حل آن در شهرستان، استان و کشور گام برداریم.
مرتضی علی‏آبادی افزود: کارآفرینان از عوامل مهم در ایجاد اشتغال هستند و با ایجاد شغل در کنار آن در اقتصاد و درآمد جامعه نقش فراوانی دارند.
وی یادآور شد: یکی از افتخارات ما این است که در جهت حل واحدهای صنعتی و تولیدی که کارآفرینان در ایجاد و راه‏اندازی آن نقش داشتند، موفق شویم تا آنان بهتر بتوانند به کار و فعالیت خود مشغول باشند.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان دامغان افزود: یکی از برنامه‏ها و سیاست‏های کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری در شهرستان این است که از واحدهای صنعتی و تولیدی که دچار مشکل شده‏اند، حمایت کنیم تا مشکل برطرف شود و آنان بهتر بتوانند به فعالیت خود بپردازند و واحد صنعتی و تولیدی آنان بسته نشود.
وی خاطرنشان کرد: چنین جلساتی باید به صورت مداوم برگزار شود و مصوبات این جلسات برای دستگاه‏های اجرایی مرتبط با صنعت و تولید لازم‏الاجراست و مدیران آن نیز باید تعامل و همکاری خوبی با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی داشته باشند.
علی‏آبادی اضافه کرد: مشکلات برخی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان ملی بوده که باید مشکلات آنان از طریق وزارتخانه پیگیری و رسیدگی به آنها باید در خارج از نوبت و به صورت ویژه انجام شود.
وی گفت: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان دامغان را در سطح شهرستان، استان و ملی پیگیری کنیم تا این واحدها به خاطر برخی مشکلات تعطیل نشوند چرا که تعطیلی آنها منجر به بالا رفتن آمار بیکاری در شهرستان می‏شود.
رئیس اداره صنایع و معادن شهرستان دامغان نیز در این جلسه اظهار داشت: برخورد برخی بانک‏ها با کارآفرینان و سرمایه‏گذاران مناسب نبوده و باید برای حمایت و تقویت واحدهای صنعتی و تولیدی این نحوه برخوردها تغییر کند.
حمیدرضا صالحی افزود: ستاد پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی در ریاست جمهوری تشکیل شده که هدف آن کمک در حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور بوده و مصوبات این ستاد لازم‏ الاجراست.
وی اضافه کرد: همچنین برای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی و حل مشکلات آنان، ستاد تسهیل تشکیل شده که این ستاد، مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را رصد می‏کند و با تشکیل جلسات در جهت حل آنها گام برمی‏دارد.
رئیس اداره صنایع و معادن شهرستان دامغان گفت: برای اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی پایدار بمانند، باید همه از این واحدها حمایت کنیم و این حمایت‏ها به رونق و تقویت واحدها کمک فراوانی می‏کند.
در این جلسه، تعدادی از کارآفرینان مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خود را بیان کردند و خواستار حمایت و پیگیری موارد مطروحه شدند.
لازم به ذکر است؛ قبل از برگزاری این جلسه فرماندار شهرستان دامغان به اتفاق روسای ادارات صنایع و معادن و کار و امور اجتماعی شهرستان دامغان از دو  واحد صنعتی و تولیدی نایلون بهنام و داروسازی دماوند دارو بازدید کردند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شدند.           
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول