اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کار و امور اجتماعی استان اردبیل:

مراکز مشاوره کارآفرینی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کار و امور اجتماعی استان اردبیل از ایجاد و راه‌اندازی خدمات کارآفرینی و مراکز مشاوره همزمان با سراسر کشور در اردبیل خبر داد.

مراکز مشاوره کارآفرینی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری پیش از ظهر امروز در نشست با معاونین کارآفرینی اداره کل کار و امور اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی اردبیل اظهار داشت: دستورالعمل اجرایی تاسیس این مراکز مشاوره در استان‌ها ابلاغ شده و قرار است در تمام استان‌ها این مراکز به منظور تسهیل در امر کاریابی ایجاد و راه‌انداری شود.
وی گفت: هدف از تاسیس مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی، ایجاد ارتباط منطقی و مستمر بین فعالیت‌های کارآفرینی و نوآوری در استان با تولید سرانه ناخالص داخلی، کمک به شبکه‌سازی اکوسیستم کارآفرینی کشور، ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در زمینه فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان و مبتنی بر نوآوری و فناوریهای جدید و جلو گیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی است.
این مسئول همچنین از تشکیل هیئت فنی استانی به ریاست استاندار به منظور تبیین اهداف، وظایف و سایر هماهنگیها خبر داد و افزود: دبیرخانه هیئت فنی در اداره کل کار و امور اجتماعی استان اردبیل مستقر و پاسخگوی سوالات مردم است.
منوری خاطرنشان کرد: قبول تقاضا به منظور تاسیس مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در استان از طریق صدا و سیما مرکز استان و سایر رسانه‌های جمعی به اطلاع مردم خواهد رسید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه امسال سهم استان اردبیل در زمینه ایجاد اشتغال 52 هزار شغل اعلام کرد و بیان داشت: برای تحقق این میزان اشتغال در استان اردبیل تلاش می‌شود و درصددیم تا با همکاری دستگاه‌های دولتی این میزان شغل را به معنای واقعی در اردبیل محقق کنیم.
مدیر کل کار و امور اجتماعی استان اردبیل بیان داشت: در کارگروه اشتغال و کارآفرینی استان اردبیل در حال بررسی راهکارهای مناسب برای ایجاد مشاغل و ساماندهی آنها در اردبیل هستیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول