اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران:

نگاه‌ دولت به کارآفرینی تغییر کرده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: در حال حاضر نگاه‌های دولت به مقوله کار آفرینی تغییر چشمگیری کرده است.

نگاه‌ دولت به کارآفرینی تغییر کرده است
محمدحسین روشنک در حاشیه جلسه کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: نگاه‌های دهه 60 به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران نگاهی بسیار ناپسند بود.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان رضوی با اشاره به اینکه فعالان بخش خصوصی خود را سربازان و افسران جهاد اقتصادی می‌دانند، تصریح کرد: این افراد با تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و با کار و تلاش جهادی در مقابل دشمنان ایران که تحریم‌های نا جوانمردانه‌‌ای را بر اقتصاد کشور تحمیل کرده اند، ایستاده اند.
وی با بیان اینکه این افراد نمی‌گذارند خاطر رهبر فرزانه انقلاب حتی برای لحظه‌ای نگران باشد، توضیح داد: تلاش برای اعتلای اقتصادی از اهم فعالیت‌های این گروه است.
روشنک یادآور شد: مقام منیع رهبری همیشه تاکیدات زیادی بر اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی، صندوق توسعه ملی و احقاق حقوق تولید و تجارت از طرح هدفمندی یارانه‌ها داشته اند.
وی شرایط فعلی کشور را از لحاظ اقتصادی مشابه سال‌های دفاع مقدس و جهاد ارزیابی کرد و متذکر شد: به همین دلیل مقام معظم رهبری امسال را به نام سال جهاد اقتصادی معرفی کرده اند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران خاطر نشان کرد: در همین راستا با وجود چنین شرایطی باید با حضور در میدان‌های نبرد اقتصادی نسبت به رفع مشکلات قدم بر داریم.
وی تولید ثروت مشروع یکی از بهترین کارهای فعالان اقتصادی است، بیان داشت: باید با رویکردی جهادی نسبت به رفع تحریم‌های اقتصادی جهان استکبار قدم بر داشت.
روشنک تاکید کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، امید آفرینی در افکار عمومی شرط اول موفقیت جهاد عظیم اقتصادی است.
وی یادآور شد: همچنین باید با تشکیل هسته‌های فکری همچون کانون کارآفرینان برتر نسبت به حل مشکلات اقتصادی جامعه گام بر داشت.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان رضوی گفت: کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی نیز در بهبود فضای کسب و کار می‌تواند موفق باشد.
انتهای پیام/
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول