اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان:

دوره‌های کار‌آفرینی در پادگان‌های اصفهان ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان گفت: در حال حاضر در تمام پادگان‌های استان دوره‌های کار‌آفرینی برای نیرو‌های وظیفه با مدرک لیسانس ایجاد شده و این دوره‌ها در پادگان‌های اصفهان به این اشخاص آموزش داده می‌شود.

دوره‌های کار‌آفرینی در پادگان‌های اصفهان ایجاد شده است
محمد علی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت ایجاد امکانات آموزشی در پادگان‌ها اظهار داشت: مسئولان باید در راستای توانمند‌سازی سربازان اقدامات ویژه‌ای را انجام بدهند و زمینه‌های برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز را برای آنها فراهم کنند.
وی به چگونگی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پادگان‌ها اشاره کرد و افزود: این آموزش‌ها با توجه به نیاز نیرو‌های وظیفه به آنها ارائه می‌شود و این اشخاص با حضور در دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف توانمند می‌شوند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با ایجاد کار‌آفرینی برای سربازان تصریح کرد: در پادگان‌ها علاوه بر دوره‌های آموزشی مورد نیاز سربازان، دوره‌های کار‌آفرینی نیز برای نیرو‌های وظیفه با مدرک لیسانس ایجاد شده است.
وی به برگزاری این دوره‌ها با توجه به امکانات موجود در فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: این دوره‌ها با توجه به شرایط این افراد و امکانات موجود در سازمان فنی و حرفه‌ای ایجاد شده است و امکان برگزاری دوره‌های آموزشی بلند مدت در پادگان‌ها و برای نیرو‌های وظیفه وجود ندارد.
زارع با اشاره به دلیل عدم برگزاری دوره‌های آموزشی بلند مدت برای سربازان تاکید کرد: عدم امکان برگزاری دوره‌های آموزشی بلند‌مدت در پادگان‌ها به دلیل نقل و انتقال سربازان از پادگانی به پادگان دیگر است و در حال حاضر برای این اشخاص دوره‌های کوتاه مدت و کمتر از 300 ساعت برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در صورت برگزاری دوره‌های بلند مدت در پادگان‌ها هیچ‌گونه نتیجه‌ای در راستای توانمند‌سازی سربازان حاصل نمی‌شود و فنی و حرفه‌ای نیز از برگزاری این دوره‌ها در پادگان‌ها رضایتی ندارد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان به دوره‌های آموزشی موجود در پادگان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در پادگان‌ها رشته‌های آموزشی مکانیک خودرو، سرویس و نگهداری خودرو، تعمیر لوازم خانگی، پیرایش مردانه، رشته‌های کامپیوتر و برخی از رشته‌های دیگر مورد نیاز سربازان ارائه می‌شود.
انتهای  پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول