اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اشتغال فیروزکوه خبر داد:

تهیه بانک اطلاعات سرمایه‏گذاری و کارآفرینی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه از تهیه بانک اطلاعات سرمایه‏گذاری و کارآفرینی در این شهرستان خبر داد.

تهیه بانک اطلاعات سرمایه‏گذاری و کارآفرینی در فیروزکوه
مهین خلیل‏ارجمندی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از تهیه بانک اطلاعات در زمینه‌های سرمایه‏گذاری و کارآفرینی و ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف و نیز اطلاع‏رسانی از طریق سایت دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه خبر داد.
وی به پیگیری‌های انجام شده در راستای حضور استادان دانشگاه، صاحبان صنایع و نمایندگان کارگری در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه  اشاره کرد.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه گفت: تشکیل این جلسات با حضور مدیران شرکت‌ها و رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان فیروزکوه در راستای ایجاد تعامل و وحدت رویه در عملکردها صورت می‌گیرد.
خلیل‏ارجمندی از پیگیری مشکل ضمانتنامه‌های بانکی متقاضیان تسهیلات اشتغال‏زایی در شهرستان فیروزکوه با ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در دستگاه معرفی کننده متقاضی و بانک عامل خبر داد.
وی از برگزاری چهار جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه مشترک با شورای بانک‌ها با 33 مصوبه در شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: 15 مصوبه این نشست‌ها اجرایی شده و بقیه در دست اجراست.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه به ایجاد بانک اطلاعاتی توسط دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و گفت: بومی‏سازی نیروی کار با هماهنگی‌های ایجاد شده با ادارات دولتی، شرکت شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های سیمان جزو برنامه‌های مهم بوده و قرار شده است تا در جذب نیروی انسانی افراد بومی شهرستان در اولویت قرار گیرند.
خلیل‏ارجمندی از مکاتبه با بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی شهرستان فیروزکوه در خصوص ارائه گزارش تسهیلات پرداختی در بخش‌های اشتغال‏زایی، ودیعه مسکن، بنگاه‌های زودبازده، تعمیرات مسکن و... خبر داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول