اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

جام فوتسال ادارات تنکابن آغاز ‌شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان تنکابن گفت: جام فوتسال ادارات شهرستان تنکابن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از امروز با حضور 12 تیم به صورت دوره‌ای در سالن امام رضا(ع) این شهرستان آغاز ‌شد.

جام فوتسال ادارات تنکابن آغاز ‌شد
اسحق شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شده و با توجه به اینکه منطقه تنکابن از نظر ورزش فوتسال جایگاه خوبی در کشور دارد انتظار می‌رود این مسابقات نیز همانند سایر مسابقات از نظر سطح کیفی مطلوب و مورد استقبال علاقمندان به این ورزش قرار گیرد.
وی با اشاره به تقویم ورزشی سال 90 هیئت فوتبال تنکابن گفت: در تقویم ورزشی سالانه هیئت که از ابتدای سال تدوین و تعریف شده، براساس آن برنامه‌ها و مسابقات بسیاری را در رده‌های مختلف سنی برگزار کردیم.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان تنکابن ادامه داد: برگزاری مسابقات فوتبال روستایی، پیشکسوتان، مسابقات بین مدارس فوتبال در رده‌های سنی مختلف، میزبانی مسابقات فوتبال نوجوانان کشور با حضور شش تیم که از جمله مطرح‌ترین آنها تنکابن، همدان، تبریز و قزوین بودند که تیم تنکابن و قزوین به دور بعد صعود کردند و برگزاری جام رمضان که با حضور 32 تیم در سطح مطلوبی برگزار شد، از آن جمله‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح فنی مربیگری و داوری فوتسال و فوتبال نیز این هیئت با هماهنگی هیئت استان و اداره کل ورزش و جوانان مازندران اقدام به برگزاری کلاس‌های دوره مربیگری و داوری کرده و می‌کند.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان تنکابن هدف اصلی هیئت فوتبال را علاوه بر پرکردن اوقات فراغت اقشار مختلف و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین آنها، فراهم کردن جو سالم در ورزشگاه‌ها که کار فرهنگی خاص خود را می‌طلبد، برشمرد.
شریعتی اذعان داشت: در این هیئت و با ورزش فوتبال و فوتسال توانستیم شرایط فعالیت تعداد زیادی از این جوانان را در سطح حرفه‌ای فراهم کنیم که تعداد از این ورزشکاران در حال حاضر در لیگ برتر کشور به عنوان بازیکن اشتغال دارند.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول