اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت جام‌جم و ایسنا برای سرگروهی صورت گرفت؛

حساسیت زیاد در فوتسال جام رسانه‌های خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رقابت جام‌جم و ایسنا برای سرگروهی و حضور بازیکنان نامی در جام رسانه‌های استان سبب بالا رفتن حساسیت بازی‌ها شده است.

حساسیت زیاد در فوتسال جام رسانه‌های خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از هیئت فوتبال خرسان رضوی، مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها از روز 25 مرداد ماه در سالن شهید بهشتی مشهد با شرکت هشت تیم (جام جم، ایسنا، مشهد نیوز، خراسان، کانون وکلا، نخست، انجمن خبرنگاران و باشگاه خبرنگاران) در دو گروه چهار تیمی آغاز شده است.
تاکنون صعود تیم‌های هفته‌نامه نخست و انجمن خبرنگاران از گروه یک مسجل شده و تیم‌های جام‌جم و ایسنا در گروه دو برای سر گروهی با یکدیگر دیدار میکنند.
حضور حمید شاندیزی (نخست)، احمد شفیعی (جام جم)، مجید مرتضایی (جام‌جم)، رمضان شکری (نخست)، حمیدرضا معصومیان(مشهد نیوز) به حساسیت بازی‌ها افزوده و این حساسیت سبب بالارفتن کیفیت مسابقات شده است.
در روز شنبه 18 شهریور ماه دو دیدار از دور مقدماتی انجام میشود که در این دیدارها ابتدا دو تیم جام‌جم و ایسنا برای سر گروهی دیدار خواهند کرد و سپس دو تیم روزنامه خراسان و نشریه کانون وکلا در یک دیدار تشریفاتی رو در روی هم قرار میگیرند.
دیدار فینال این مسابقات در روز 30 شهریور انجام میشود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول