اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

صبا در تعقیب مدعیان لیگ برتر فوتسال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: ما روند رو به رشد خود را ادامه دادیم و در شبی که شایسته کسب پیروزی بودیم تیم میثاق را مغلوب کردیم.

صبا در تعقیب مدعیان لیگ برتر فوتسال است
سیدمهدی غیاثی بعد از موفقیت تیمش در کسب پیروزی هفت بر دو مقابل تیم  فوتسال میثاق تهران و به دست آوردن سه امتیاز این بازی، جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: تیم ما در این دیدار بهترین بازی خود را ارائه کرد و توانست با شایستگی پیروزی با هفت گل و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کند.
وی ادامه داد: ما حتی بهتر از دو دیدار قبلی مقابل تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران و فیروز صفه اصفهان بازی کردیم زیرا بازی به بازی، بچه‌های تیم ما هماهنگ تر می‌شوند و این هماهنگی را در دیدار با میثاق تهران نیز به نمایش گذاشتیم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم از بازی تک تک نفرات این تیم مقابل میثاق تهران تقدیر کرد و بیان داشت: در این بازی با شناخت خوبی که تماشای فیلم بازی‌های قبل تیم فوتسال میثاق به دست آورده بودیم، می‌دانستیم که در زمین مسابقه چه می‌خواهیم و در نهایت موفقیتی را کسب کردیم که برای آن زحمات زیادی را در تمرینات قبل از بازی و همچنین در زمین مسابقه متحمل شده بودیم.
وی عنوان کرد: میثاق تهران تیمی است که بازیکنان سالنی باز خوبی دارم اما تیم ما با ارائه بازی هماهنگ در کارهای گروهی و تاکتیکی و همچنین استفاده از سرعت و تکنیک بازیکنان خلاق خود توانست در این دیدار خانگی به سه امتیاز دست یابد.
غیاثی عنوان کرد: ما در این دیدار باز هم حمید ذوالفقاری بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم اما خوشبختانه سیدوحید غیاثی با حضور در زمین مسابقه بازی خوبی ارائه کرد و بازیکنان دیگر نیز با انگیزه تر از گذشته بودند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا روند رو به پیشرفت صبای قم در ادامه سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ادامه می‌یابد، عنوان داشت: باید اینگونه باشد و قطعا ما روند خود را حفظ خواهیم کرد، این تازه اول راه است و ما با قدرت بیشتر به مصاف حریفان می‌رویم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم عنوان داشت: هنوز هم می‌گویم که اگر داور اول مسابقه هفته دوم ما در اصفهان مقابل تیم فوتسال فیروز صفه این شهر، مرتکب آن اشتباه فاحش نمی‌شد، ما مستحق باخت در مقابر حریف اصفهانی نبودیم و با اطمینان هم می‌گویم که آن تصمیم برای اعلام پنالتی به سود تیم فیروز صفه اصفهان کاملا اشتباه بود.
تیم فوتسال صبای قم در سومین دیدار خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور توانست با نتیجه جالب توجه هفت بر دو تیم فوتسال میثاق تهران از تیم‌های تازه به لیگ برتر آمده را شکست داده و شش امتیازی شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول