اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ برتر فوتسال مازندران؛

فوتسال رویان صنایع چوب محبوبی آمل را شکست داد

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی کمیته فوتسال هیئت فوتبال مازندران گفت: هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران با انجام پنج دیدار روز گذشته برگزار شد که در پرگل‌ترین دیدار، شهدای صلاح‌الدین رویان رقیب آملی خود را شکست داد.

فوتسال رویان صنایع چوب محبوبی آمل را شکست داد
رضا فلاحتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در هفته نخست تیم شهدای صلاح الدین رویان موفق شد در دیدار پرگل با نتیجه هشت بر سه مهمان خود تیم صنایع چوب محبوبی آمل را با شکست بدرقه کند.
وی درباره نتیجه دربی شهر نکا گفت: دو تیم همشهری سد نکا و نکا سفال که در سالن سردار طوسی این شهرستان با هم مسابقه دادند در پایان دو بر صفر به سود نکا سفال همراه بود.
مسئول اجرایی کمیته فوتسال هیئت فوتبال مازندران در مورد نتایج دیگر مسابقات افزود: تیم آرش نوشهر سه بر دو میزبان خود سخت‌کوشان خزر نور را شکست داد و نوآوران ساحل گستر نوشهر نیز با نتیجه پنج بر چهار از میزبان خود علم و ادب خلیل‌شهر شکست خورد.
مسئول اجرایی فوتسال هیئت فوتبال مازندران در ادامه اظهار داشت: تیم وحدت امیرکلا نیز موفق شد دو بر صفر میزبان خود شهید تولایی قائمشهر را شکست دهد.
وی گفت: بازی این هفته دو تیم شهروند پل سفید و شاهین ساری به دلیل مشکلات و عدم پرداخت هزینه ورودی به هیئت برگزار نشد و این دیدار به زمان دیگری موکول شد.
فلاحتی تصریح کرد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت در یک گروه برگزار می‌شود و تیم قهرمان به لیگ زیر گروه فوتسال کشور صعود می‌کند.
وی در پایان افزود: هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران روز جمعه 25 شهریور با انجام شش دیدار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول