اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتسال راه‌ساری:

فوتسالیست‌های راه‌ساری مستحق شکست نبودند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه‌ساری درباره شکست سنگین تیمش در برابر شرکت ملی حفاری اهواز گفت: در این دیدار مستحق شکست پرگل نبودیم.

فوتسالیست‌های راه‌ساری مستحق شکست نبودند
سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در این دیدار دو تیم بازی منطقی و قابل قبولی را در زمین ارائه دادند که بازیکنان ما قدر موقعیت گل خود را ندانستند و به نوعی امروز روز آنها نبود.
وی تصریح کرد: در مقابل شانس با بازیکنان حریف یار بود و فکر می‌کنم هر موقعیتی که روی دروازه ما اتفاق افتاد به گل تبدیل شد.
مدیرعامل باشگاه فوتسال راه‌ساری درباره شکست سنگین تیمش گفت: فکر می‌کنم بازیکنانم در برد هفته گذشته خود کمی مغرور شده بودند و نتوانستند بازی خوب هفته گذشته را در برابر حریف به نمایش بگذارند.
نجاریان در ادامه این باخت را از جوانی و کم تجربگی بازیکنانش عنوان کرد و گفت: راه ساری یکی از جوان‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال کشور است که متکی به بازیکنان بومی خود است.
این مسئول تصریح کرد: هنوز ابتدا فصل است و بازیکنان برای اینکه به هماهنگی و آمادگی لازم برسند، فرصت کافی دارند و کادر فنی باید در بازی‌های آینده از حداکثر امتیازات را بدست آورند.
مدیر عامل راه ساری عنوان کرد: این باخت باید فراموش شود، زیرا در بازی هفته آینده که میزبان  تیم لبنیات ارژن فارس هستیم، بازیکنان با روحیه و انگیزه بیشتری فقط برای پیروزی وارد میدان شوند.
وی درباره بازی نکردن محمود لطفی در سه دیدار گذشته برای تیمش اضافه کرد: بر سر مسائل مالی و قرارداد با لطفی مشکل داریم که با تلاش مسئولان ورزش استان و شهرستان و همچنین با مساعدت نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی به زودی مشکلات این بازیکن برطرف می‌شود تا در هفته‌های آینده تیم ما را همراهی کند.
نجاریان در پایان اذعان داشت: به تماشاگران و هواداران راه ساری قول می‌دهم که بازی‌های خانگی را با حضور طرفداران با قدرت ظاهر می‌شویم تا در لیگ برتر از نیمه جدول پایین‌تر نرویم.
به گزارش فارس، تیم راه ساری جمعه شب از هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود شرکت ملی حفاری اهواز با نتیجه پرگل 5 بر یک شکست را پذیرا شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول