اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقاومت قهرمان فوتسال بردخون شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال پایگاه مقاومت قمر بنی هاشم قهرمان بردخون کهنه مسابقات فوتسال جام ولایت و وگرامیداشت یاد شهدا در بردخون شد.

مقاومت قهرمان فوتسال بردخون شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسابقات فوتسال جام ولایت که به مناسبت حمایت از انقلاب‌های مردمی و گرامیداشت یاد شهدا برگزار شد امروز با قهرمانی تیم فوتسال پایگاه مقاومت حضرت قمربنی هاشم بردخون کهنه به پایان رسید.
مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کربلا در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهرگفت: به منظور گرامیداشت یاد شهدا و حمایت از انقلاب‌های مردمی اسلامی مسابقات فوتسال بین پایگاه‌های بسیج در بخش بردخون برگزار شد که از بین هشت تیم حاضر در مسابقات، تیم‌های فوتسال پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدا روستای شهنیاء و پایگاه مقاومت حضرت قمربنی هاشم روستای بردخون کهنه به دیدار پایانی راه یافتند.
اسماعیل علی پور ادامه داد: دو تیم در مسابقه فینال به دیدار هم رفتند که در وقت قانونی دو تیم به نتیجه مساوی 4- 4 رسیدند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم پایگاه مقاومت قمر بنی هاشم با درخشش دروازبان خود توانست با نتیجه  8 بر6 تیم فوتسال پایگاه حمزه سیدالشهدا را شکست دهد و برای دومین سال پیاپی قهرمان این دوره از مسابقات (پایگاه‌های بسیج) شد.
وی افزود: بریر جوزایی‌پور از تیم فوتسال پایگاه مقاومت قمربنی هاشم با هفت گل زده به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات معرفی شد.
در مسابقه پایانی که در سالن ورزشی شهید درمانده برگزار شد تعدادی ازمسئولان بخش و جمعی از بسیجیان و ورزشکاران منطقه حضور داشتند.
علی پور همچنین با تشریح فعالیت‌های ورزشی بسیجیان گفت:  ورزشکاران بسیجی در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، کونگ‌فو و تنیس روی میز در بسیج بردخون فعالیت می‌کنند که تعداد آنها به بیش از 300 نفر می‌رسد و تاکنون پس از حضور در مسابقات استانی و کشوری  موفق به کسب مقام‌های برتر شده‌اند.
مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کربلا تصریح کرد: اگر امکانات لازم در اختیار این ورزشکاران بسیجی قرار گیرد مطمئن باشید توانایی درخشش در رده‌های مختلف کشوری و استانی را دارند و بسیج قدرت و ابهت خود را در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی به اثبات رسانده است.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول