اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 روز فعالیت صورت پذیرفت؛

خاتمه همایش ترجمان هویت انقلاب در کاشان

خبرگزاری فارس: همایش سیاسی ترجمان هویت انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از فعالان سیاسی و متولیان فرهنگی کشور پس از دو روز فعالیت به کار خود پایان داد.

خاتمه همایش ترجمان هویت انقلاب در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دبیر همایش سراسری ترجمان هویت انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه این همایش بازشناسی هویت انقلاب اسلامی، تحلیل و بررسی جریان‌های انحرافی، تحلیل جریان‌های سیاسی درون نظام و تحولات اخیر جبهه اصولگرایی و بررسی جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه را از جمله اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.
محمدهادی حاج‌محمد گفت: بازخوانی و بازتعریف هویت اصیل انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی راه روشنی را برای جریان‌های اصیل دانشجویی آشکار می‌کند تا انقلاب اسلامی از دست‌اندازی جریانات فتنه‌انگیز و انحرافی مصون بماند.
وی با تأکید بر لزوم افزایش بصیرت سیاسی دانشجویان به منظور ارتقا و هدفمند شدن فعالیت‌های سیاسی آنها افزود: تحقق این امر موجب بیمه شدن جریانات دانشجویی در برابر توطئه‌ها و ویروس‌های سیاسی دشمنان داخلی و خارجی است که برگزاری این همایش نیز در این راستا صورت گرفته‌است.
دبیر همایش سراسری ترجمان هویت انقلاب اسلامی آشنایی دانشجویان با علل وقایع گذشته و عوامل تکرار آنها را مقدمه گفتمان اصیل ایرانی و اسلامی دانست و تصریح کرد: برگزاری این همایش در این راستا و به منظور ایجاد وحدت و همبستگی بیشتر بین تشکل‌های دانشجویی برگزار شد.
وی، انقلاب و جبهه فرهنگی، انقلاب و رسانه‌ها، انقلاب و افق سیاست،انقلاب، فتنه‌ها و جریان‌های انحرافی، انقلاب و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، انقلاب و شبکه‌سازی‌های اجتماعی و تشکیلاتی، انقلاب و آرمان امام و اندیشه سیاسی امام و رهبری، انقلاب،، دانشگاه اسلامی و تشکل، را از جمله مباحث مطرح شده توسط سخنرانان در این همایش دو روزه ذکر کرد.
به گفته وی در این همایش سعی شد علل و چرایی ایجاد فتنه‌ها و جریانات انحرافی در طول عمر 33 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران و بحث پیرامون فرم و دورن‌مایه فتنه‌های تهدید کننده انقلاب در آینده و روش‌های دفع آن در حال حاضر مورد بررسی قرار گیرد.
حاج‌محمد بررسی اقسام مختلف توطئه‌های بالقوه برای انهدام و یا استحاله نظام اسلامی و طرق مقابله منطقی با آن در حال حاضر، نقش جنبش دانشجویی و بالاخص تشکل‌های ارزشی با توطئه‌های نوین و نحوه مقابله با آنها را از دیگر مباحث مطروحه این همایش ذکر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو، جریان‌شناسی سیاسی، شخصیت‌شناسی، نقد و پخش فیلم‌های مرتبط با حضور تحلیلگران، کارگاه‌های آموزشی در زمینه تحلیل و بررسی، نشست مطبوعاتی، ثبت‌نام برای تکمیل بانک اطلاعاتی فعالان دانشگاهی از برنامه‌های جنبی همایش ترجمان هویت انقلاب اسلامی در دانشگاه کاشان بود.
همایش سراسری ترجمان همیت انقلاب اسلامی با حضور و سخنرانی چهره‌های سیاسی کشور چون حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی، عضو جامعه مبارز، محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام حمیدرضا غریب‌رضا کارشناس سیاسی، سید جواد ساداتی‌نژاد معاون پارلمانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مسعود فراستی منتقد سینما و مجید متقی‌فر فعال سیاسی و عضو جبهه پایداری طی روزهای 21 و 22 شهریورماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول