اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

روایت‌ استاندار قم از دیدار مادر شهیدان فاطمی با رهبر انقلاب

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: مادر شهیدان فاطمی در سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به قم، کفن خود را آورد و از رهبری تقاضا کرد که روی آن را امضا کنند و پس از امضا گفت: «امضای شما مایه افتخار و نجات من در آن دنیاست».‌

روایت‌ استاندار قم از دیدار مادر شهیدان فاطمی با رهبر انقلاب
حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در حاشیه تشییع پیکر مادر شهیدان فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت رحلت مادر شهیدان فاطمی اظهار داشت: جلوه‌های رفتاری این بانو برای تمام زنان جامعه ما نمونه، الگو و قابل پیروی است.
وی با بیان اینکه این بانوی صبور کانون روشنگری، فداکاری و ایثارگری بود، گفت: مادر دو شهید حمیدرضا و فرید فاطمی یکی از زنان ایثارگر، فداکار و صبوری بود که در جریان نهضت اسلامی و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای تداوم این نهضت رنج‌ها و مشقات فراوانی را تحمل کرد.
استاندار قم با اشاره به فداکاری این مادر بزرگوار و تقدیم دو فرزند خودش به نظام جمهوری اسلامی و در راه آرمان‌های امام خمینی(ره) اذعان داشت: پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهید‌ حمیدرضا‌ فاطمی یکی از فرزندان این بانو که از مبارزان انقلاب اسلامی بود توسط دستگاه مخوف ساواک بازداشت و دستگیر شد و این خانواده پیاپی توسط بازجویان ساواک مورد بازجویی قرار گرفت و در پایان نیز فرزند مبارز و فداکار این بانو توسط دستگاه مخوف ساواک به شهادت رسید.
موسی‌پور با تاکید بر اینکه مرحوم اتحاد تبریزی رنج‌ها و مشقات فراوانی را تحمل کرده بود، گفت:  این خانواده از جمله این شیرزن مشقات فراوانی را در دوران رژیم منحوس پهلوی تحمل کرد.
وی خاطرنشان کرد: مادر شهیدان فاطمی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی انقلاب  تمام توان و تلاش خود را در راستای حفظ انقلاب اسلامی، آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ترویج آموزه‌های اسلامی و قرآنی صرف کرد و فرید فاطمی فرزند دیگر این مادر دلسوخته در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسید.
‌استاندار قم با اشاره به لحظه فراموش‌ناشدنی ورود سرزده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سفر سال گذشته به منزل شهیدان فاطمی و استقبال ویژه این بانو بیان داشت: در حالی که این بانوی بزرگوار بیمار بود، ذوق و شوق و علاقه فراوانی از خود نسبت به مقام معظم رهبری نشان می‌داد که وصف‌ناپذیر است.
وی با تاکید بر اینکه مرحومه اتحاد تبریزی دو فرزند خود و تمام هستی مادی خود را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرد، گفت: این بانوی دلسوز زمانی که با مقام معظم رهبری روبه رو شد، کفن خود را آورد و از رهبری تقاضا کرد که ایشان این کفن را امضا کنند و پس از امضا گفت: «امضای شما مایه افتخار و نجات من در آن دنیاست».
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول