اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمسار صورت گرفت:

برگزاری یادمان شهدای شهرک انقلاب شاهرود

خبرگزاری فارس: مراسم شبی با خاطره و یادمان شهدای شهرک انقلاب با حضور مردم و مسئولان و خانواده شهدا در محل مسجدالنبی شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد.

برگزاری یادمان شهدای شهرک انقلاب شاهرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری از یادگاران دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت خاطره و یادمان شهدای شهرک انقلاب شاهرود که با حضور مردم، مسئولان و خانواده‏های شهدا در محل مسجدالنبی شهرک انقلاب این شهر برگزار شد، در سخنانی به ارزش و مقام شهیدان اشاره کرد.
وی گفت: اگر بخواهیم تمام رویدادهای بزرگ که در تاریخ زندگی به وجود می‌آید را در صفحات تاریخ ثبت کنیم و آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم، هیچ‏کدام ارزشمندتر و با اهمیت‌تر از جهاد در راه خدا و شهادت نیست.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار گفت: شهادت تنها یک از خودگذشتگی و فداکاری نیست، بلکه عبارت است از خودگذشتگی و فداکاری توام با بیدار کردن و زنده ساختن تمام افراد از حالت خفتگی و بی‏توجهی که تاثیرات زیادی در جامعه دارد.
مطهری بیان کرد: شهید به واسطه‌ شهادتش، خون در رگ و پیوند افراد مرده و خفته اجتماع تزریق می‌کند و آنها را زنده و بیدار می‌سازد.
وی در ادامه با اشاره به تعریف شهید گفت: شهید از ماده‌ شهود و شهادت و نیز به معنی حضور و علم و یقین بوده و هم به معنی معاینه و مشاهده بیان شده است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گرمسار اضافه کرد: خداوند در قرآن می‌گوید شهید به خاطر این شهید است که شهادتش در راه خداست و ملائکه کنار بدنش حضور می‏یابند و او را مشاهده می‌کنند.
یکی از هادیان سیاسی بسیج گرمسار نیز در نشست روشنگری حوزه مقاومت بنت‏الرسول که با حضور مسئولان حوزه و بسیجیان پایگاه خدیجه کبری (س) در هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: چادر تاج بندگی بوده و پوشیدن چادر در حقیقت چادر دژ دفاعی بانوان در برابر شیاطین است.
اسماعیل مونسی جنگیدن با شرک را در سه قالب جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم برشمرد و تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، باید در تمامی زمینه‌ها نگاهی علمی داشته باشیم چرا که به فرمایش آقا، علم ما اسلحه ماست.
این هادی سیاسی بسیج گرمسار با اشاره به تحرکات دشمنانه گروه پژاک افزود: 75 درصد از گروه پژاک غیرایرانی هستند که سپاه تصمیم گرفت آنها را محو و نابود کند و یکی از برکات حضور در صحنه‏هایی نظیر روز قدس در واقع مقابله با این گروه‌هاست تا بدانند ملت ایران در صحنه حاضر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول