اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی 90 دانشگاه فارس:

رویدادهای مصر نشأت گرفته از انقلاب ایران است

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فارس در بیانیه‌ای اعلام کردند: تسخیر سفارت رژیم غاصب اسرائیل در مصر به دست دانشجویان انقلابی این کشور مسلمان در یک نگاه تطبیقی مشابه و نشأت گرفته از حرکت ارزشمند دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.

رویدادهای مصر نشأت گرفته از انقلاب ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس به مناسبت تسخیر سفارت جاسوسی اسرائیل در مصر توسط انقلابیون مصر آمده است: در فرآیند شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا هم‌اکنون یکی از نقاط برجسته و بسیار با اهمیت آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان پیرو خط امام بوده است که به تعبیر حضرت امام (ره) به عنوان انقلاب دوم نام گرفت و مقام معظم رهبری بر اهمیت آن صحه گذاشتند.
این بیانیه با اشاره به اینکه در متن این فرایند آرمان‌ها و افق‌های متعالی بسیاری در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دیده شده است، افزوده است: صدور انقلاب اسلامی به تمام دنیا که با شکل‌گیری انقلاب اسلامی در سطح جهان زمینه بروز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) فراهم شود، یکی از افق‌های متعالی است.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فارس در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: شکل‌گیری بیداری اسلامی در خاورمیانه و بخشی از آفریقا و تسری آن به دیگر قاره‌ها و کشورهای جهان که نشأت گرفته از صدور انقلاب اسلامی و بیداری ملت‌های زیر ظلم و ستم فرعون‌های زمانه شده، مایه خوشحالی و خرسندی تمام مسلمانان جهان است.
این بیانیه می‌افزاید: خبر مسرت‌بخش تسخیر سفارت رژیم غاصب اسرائیل در مصر یا همان «لانه جاسوسی اسرائیل در مصر» به دست دانشجویان انقلابی کشور مسلمان مصر در یک نگاه تطبیقی مشابه و نشأت گرفته از حرکت ارزشمند دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران پیام استکبار ستیزی و مقابله با استکبار جهانی را به تمام دنیا مخابره کردند.
بیانیه شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی 90 دانشگاه استان فارس در پایان تصریح کرده است: در این هنگامه که بسیار حائز اهمیت برای جهان اسلام است، می‌طلبد که تمام گروه‌های سیاسی در داخل کشور که دغدغه ارزش‌ها و صدور انقلاب اسلامی را دارند در یک صف و متحد در کنار یکدیگر قرار گیرند و با تکیه بر وحدت اسلامی حول شمع فروزان ولایت در راستای نابودی کامل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اسرائیل حرکت کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول