اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

صیانت از انقلاب مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: صیانت از حریم و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است.

صیانت از انقلاب مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعدازظهر امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج در لردگان بسیج را مظهر شجاعت، ایمان و پیروی از ولایت دانست و گفت: بسیجیان با حضور در صحنه‌های مختلف و ادای دین نسبت به مسئولیت‌های واگذار شده به خوبی و بدون هیچگونه چشم‌داشتی وظایف خود را انجام داده‏اند که مهم‌ترین آن دفاع مقدس و خدمات‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار است.
وی با اشاره به تهدیدات دشمنان در قالب جنگ نرم، گفت: دشمن با اشاره با درایت نظام به این نتیجه رسید که جنگ نظامی کاربردی ندارد به همین خاطر رو به جنگ نرم آورد که بسیجیان و ملت ایران با هوشیاری و اطاعت از اوامر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا تمام نقشه‌های آنان نقش برآب خواهند کرد.
اسحاقی هشت سال دفاع مقدس را تجربه‌ای گران‌بها و ارزنده برای ملت ایران در راستای دست‌یابی به خودباوری و خوداتکایی دانست و گفت: عظیم‌ترین ثمره دفاع مقدس دستیابی به مرزهای خودکفایی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی است.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان بر ضرورت احیا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: رسالت تمام آحاد ملت ایران استحکام مبانی ارزش‌های اسلامی و حفظ و صیانت از حریم و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه هیمنه و شکوه آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره رو به افول و اضمحلال است، تصریح کرد: حضور دائمی و هوشمندانه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران را به عاملی قدرتمند در راستای شکستن تمامی سدها و موانع فرارو و مبدل کرده است.
اسحاقی بر ضرورت ارتقای آگاهی و بصیرت جوانان کشور تأکید کرد و افزود: دشمنان در جبهه فکری بنیان‌های اعتقادی ما را مورد تردید و تزلزل قرار می‌دهند که در این جبهه ارتقای بصیرت و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گسترده به عموم مرده به‌ویژه جوانان و نوجوانان امری ضروری و لازم است.
وی خلق حماسه تاریخی هشت سال دوران دفاع مقدس را گنجینه‌ای غنی و با ارزش دانست و افزود: ایران به عنوان کشوری بزرگ و مقتدر نقش حیاتی در تضمین منطقه دارد و تهدید و بحران‌های دشمنان قادر نخواهد بود اوج هیمنه نظام جمهوری اسلامی را به افول سوق دهد.
همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج با حضور 110 نفر از فرماندهان پایگاه‏های بسیج با هدف آشنایی با ساختار جدید بسیج در لردگان برگزار شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول