اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان بر توزیع درست و عادلانه بودجه‌ها تأکید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان بر توزیع درست و عادلانه بودجه‌ها تأکید کرد.

استاندار همدان بر توزیع درست و عادلانه بودجه‌ها تأکید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، کرم‌رضا پیریایی بعد از ظهر امروز در نشست مشورتی ایثارگران ملایر اظهار داشت: تشکیل این جلسات راهی برای ورود ایثارگران به مباحث کلان است.
وی تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان برشمرد و ادامه داد: همه مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید یکی یکی بررسی شود.
استاندار همدان گفتمان شهدا را گفتمان امام و رهبری عنوان کرد و افزود: احیای این گفتمان سبب نشاط در جامعه و رضایت خاطر رهبری می‌شود.
وی ضمن تأکید به خانواده شهدا ابراز داشت: شما خود باید احیاکننده گفتمان شهدا و تحول در درون جامعه باشید چراکه کسانی که برای خدا قیام کرده و کسانی که این راه را ادامه می‌دهند، ماندگار می‌شوند.
پیریایی ارزش انسان را بسیار بالا برشمرد و ادامه داد: انسان باید قدر خود را بداند و از عظمت وجودی خود برای رضای خدا و خدمت به مردم استفاده کند.
وی ضمن تأکید به مسئولان بنیاد شهید گفت: وظیفه شما حل مشکلات جامعه ایثارگری است و اگر تاکنون کم‌کاری شده باید بیشتر تلاش شود تا جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران ما مشکلات عمده از جمله بحث مسکن، هزینه‌های درمان و... را نداشته باشند.
استاندار همدان بر توزیع درست و عادلانه بودجه‌ها تأکید کرد و ابراز داشت: جلسات باید به موقع تشکیل شود و بازدهی لازم را نیز داشته باشد.
فرماندار شهرستان ملایر نیز گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، در شهرستان ملایر یک هزار و 66 شهید، 2 هزار و 54 جانباز و 120 آزاده وجود دارد.
حسن خیریانپور مهمترین وظیفه دولت را خدمات‌رسانی به خانواده شهدا عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد اشتغال و ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار مسئولان قرار دارد که مدیران شهرستان ملایر نیز از این امر مستثنی نیستند.
وی گفت: در این راستا در شهرستان ملایر جلسات زیادی تشکیل شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بسیاری از گلزارهای شهدا ساماندهی شده‌اند.
فرماندار ملایر تأکید کرد: در شهرستان ملایر 122 گلزار شهدا با یک هزار و 153 مزار وجود دارد که از این تعداد 9 گلزار شهدا شهری و 133 گلزار شهدا روستایی هستند.
وی از ساماندهی گلزار شهدای روستایی و هفت گلزار شهدای شهری خبر داد و ابراز داشت: 68 گلزار شهدای روستایی و دو گلزار شهدای شمس‌آباد و شهدای گمنام دانشگاه ملایر نیز در حال اجرا هستند که تا پایان سال جاری همه گلزارهای شهدا در شهرستان ملایر به اتمام می‌رسند.
خیریانپور اعتبار پیش‌بینی شده امسال برای ساماندهی گلزار شهدای روستایی شهرستان ملایر را مبلغ 466 میلیون تومان دانست.
وی در پایان از برگزاری 42 یادواره شهدا در سال گذشته در سطح شهرستان خبر داد و تأکید کرد: تا پایان سال جاری نیز برگزاری یادواره‌ها در شهرستان ادامه دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول