اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

گلباران مزار شهدای روستایی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: گلباران گلزار شهدای روستاهای استان در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

گلباران مزار شهدای روستایی در استان زنجان
علی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا با همکاری سازمان‌ها و نهادهای دولتی در سطح استان زنجان در روستاها و شهرها از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در هفته دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: یادواره‌های شهدا در روستاهای و شهرستان‌های استان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس گلزار شهدای زنجان گلباران می‌شود، افزود: گلزار شهدای شهرستان‌های استان نیز با حضور مسئولان هر شهرستان در هفته دفاع مقدس گلباران می‌شود.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج استان می‌توانند برای تهیه گل برای گلباران مزار شهدا به بنیاد شهید استان زنجان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: گلباران گلزار شهدای روستاها نیز در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد.
بیات برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: این مسابقات برای جامعه هدف بنیاد برگزار می‌شود.
وی دیدار با خانواده‌های شهدا را با مشارکت ادارات مختلف اجرایی از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در هفته دفاع مقدس برشمرد و یاد آورشد: همه پنل‌های شهری زنجان در هفته دفاع مقدس به عکس شهدا اختصاص می‌یابد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه در برخی از مراکز شهری به ویژه در گلزار شهدای پایین زنجان از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است در این نمایشگاه عکس شهدای زنجان در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
وی از افتتاح گلزار شهدای کرفس شهرستان خدابنده خبر داد و افزود:صعود به ارتفاعات قیدار نبی و سبلان اردبیل از برنامه‌های شهرستان قیدار در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول