اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی همدان خبر داد:

افزایش 35 درصدی کشف جرائم در نهاوند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: کشف جرائم در نهاوند نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش دارد.

افزایش 35 درصدی کشف جرائم در نهاوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سرهنگ حاجی‌ محمد مهدیان‌نسب بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و مدیران واحدهای انتظامی نهاوند با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن سومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان‌های استان به ویژه نهاوند اظهار داشت: کشف جرائم در نهاوند نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش دارد.
وی از انجام این عملیات به صورت پنهان خبر داد و افزود: 102 تیم عملیاتی در این طرح با حضور در 40 منطقه عملیاتی موفق شدند 11 قبضه اسلحه گرم غیر مجاز، 359 قطعات ماهواره، 50 دستگاه موتورسیکلت و 300 کیلوگرم مواد نیروزا و قاچاق را کشف کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: همچنین در این راستا چهار دستگاه خودروی سرقتی، یک هزار و 800 قلم لوازم قاچاق و البسه و 87 عدد اشکال شیطان‌پرستی کشف و ضبط شد.
وی ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 84 قبضه اسلحه گرم و هشت کیلوگرم مواد مخدر توسط مأموران انتظامی کشف شده است.
به گفته مهدیان‌نسب، مهمترین دلایل اجرای طرح امنیت اجتماعی در زمینه ایجاد امنیت پایدار، کشف ماهواره، برخورد با راکبان پرخطر، خودروهای متخلف و مسروقه و کشف مواد مخدر است.
وی در بخش دیگری از سخنانش مردم را مهمترین نیروهای کمک کننده به پلیس خواند و ابراز داشت: یکی از بهترین و بالاترین سرمایه‌های معنوی نیروی انتظامی اعتماد مردمی به این نیروها است زیرا با مطلع کردن پلیس از طریق سامانه 110 و 197 نیروهای انتظامی را در کشف و برخورد قاطع و به موقع با جرائم و مجرمان می‌توانند نسبت به ایجاد و حفظ امنیت پلیس را یاری کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی همدان در بخش دیگری از سخنانش استان همدان را به واسطه تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی جزء پنج استان مطرح و امن کشور خواند و تأ‌کید کرد: این موفقیت بدون حضور مردم ممکن نمی‌شود.
وی از تنگ شدن عرصه بر افراد شرور و مجرم در استان خبر داد و تصریح کرد: امروز مجرمان، اشرار، سارقان و متخلفان به قانون بیش از گذشته احساس ناامنی می‌کنند که این نشانگر تلاش شبانه‌روزی پلیس در سطح استان است.
مهدیان‌نسب اضافه کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی در استان جمع‌آوری ماهواره‌ها در سطح شهرها و روستاهای استان است که در این ‌ارتباط‌ میزان کشفیات ماهواره در سطح استان صد در درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.
وی در ادامه گفت: تهاجم فرهنگی دشمن با ترویج بی‌بندوباری، بدحجابی، بی‌حجابی و... ایجاد می‌شود که برخورد پلیس با مواردی که منجر به بروز جرم شود، جدی و قاطع خواهد بود.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان در پایان از فعالیت مستمر پلیس 110 خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده وقوع جرم می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند که در سریع‌ترین مدت زمانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول