اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

امنیت کردستان مرهون تلاش نیروهای انتظامی است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به وجود امنیت پایدار حاکم بر کردستان، این امنیت مرهون تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.

امنیت کردستان مرهون تلاش نیروهای انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی صبح امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان در سنندج، اظهار داشت: ایجاد محیطی آرام و به دور از تنش بین مسئولان اجرایی و نیروهای انتظامی موجب ایجاد فرصت خدمتگزاری بیشتر به مردم می‌شود و در یک سال اخیر این تعامل و همکاری در حد مطلوب در استان کردستان وجود داشته است.
استاندار کردستان با بیان اینکه نعمت امنیت که خداوند متعال به مردم کشور عزیزمان ایران و به خصوص شهروندان استان مرزی کردستان عطا فرموده در سایه زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی حاصل شده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به امنیت به عنوان عاملی که در تمام شئون اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... تاثیرگذار است نگاه کرده و تامین آن را به عنوان نخستین و مهم‌ترین شرط یک زندگى سالم اجتماعى وظیفه خود می داند.
وی کسب حداکثر رضایت مردمی را هدف راهبردی مسئولان نظام و به تبع آن مدیران دستگاه‌‌های اجرایی استان دانست و گفت: دین مبین اسلام همواره بر این نکته تاکید داشته است که برقراری امنیت به دلیل تاثیر در جنبه های مختلف زندگی افراد می‌تواند در تحقق رضایتمندی جامعه بسیار تاثیرگذار باشد که امیدواریم ما نیز در جلب حداکثری رضایت عمومی موفق باشیم.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود فرماندهان نیروی انتظامی استان کردستان را افرادی لایق، با بصیرت و نیک‌اندیش خواند و گفت: دشمنان شکست خورده از انقلاب و مردم مترصدند تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند بنابراین در شرایط حساس کنونی که عوامل استکبار و رژیم صهیونیستی در پشت مرزهای جمهوری اسلامی مستقر شده و به توطئه چینی می‌پردازند باید هوشیارتر از هر زمان دیگر بود.
وی توصیه کرد: به دلیل ارتباط نزدیک و مستمر نیروهای انتظامی با مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند ایجاد امنیت و برقراری نظم اجتماعی از سوی پرسنل این نیرو باید در سایه ایمان، عدالت و رعایت حرمت و حقوق افراد صورت گیرد چرا که دفاع از حق مشروع افراد و حاکم کردن قوانین الهی در جامعه سیاست اصلی نیروهای انتظامی در یک نظام اسلامی است.
شهبازی در پایان با بیان اینکه استان کردستان در مقطع کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه اقتصادی و تلاش در راستای جذب سرمایه‌گذار است گفت: امنیت اجتماعی و امنیت اقتصادی ارتباط بسیار تنگاتنگی با هم دارند و امیدواریم در آینده نزدیک با رشد بیش از پیش شاخص‌هایی چون امنیت اجتماعی در میان مردم شاهد تعالی و پیشرفت اقتصادی و در نهایت ایجاد شغل برای جوانان عزیز کردستانی باشیم.
گفتنی است در این دیدار سردار محسن حسن‌خانی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تقدیر از حمایت‌های استاندار کردستان از مجموعه نیروی انتظامی، اظهار داشت: حضور مستمر بالاترین مقام اجرایی استان کردستان در میان مردم، بهترین نشانه از وجود امنیت پایدار در این منطقه مرزی است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول