اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده ناجا؛

فرمانده جدید انتظامی استان فارس معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانده ناجا، فرمانده جدید انتظامی استان فارس فعالیت خود را آغاز کرد.

فرمانده جدید انتظامی استان فارس معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آئین تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم انتظامی استان فارس عصر امروز برگزار و سردار سیروس سجادیان به جای سردار علی مویدی فرمانده انتظامی این استان شد.
سردار علی مویدی نیز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا شد.
پیش از این نیز سردار سیروس سجادیان جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بود.
در این مراسم فرمانده ناجا گفت: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی در چهار سال گذشته کاهش جرائم خشن در برخی از استان‌های کشور مانند فارس بود که امروز به وضعیت مطلوبی در این زمینه دست یافتیم.
اسماعیل احمدی مقدم اظهار داشت: این استان در جرائم خشن از جمله قتل، آدم‌ربایی، شرارت، تجاوز به عنف و سرقت‌های مسلحانه در راس بود که در این زمینه شاهد موفقیت‌های چشم‌گیری بودیم.
وی ادامه داد: استان فارس در چهار سال گذشته در نرخ پلیس نسبت به جمعیت نیز رتبه پائین را داشت که نیروی انسانی در آن تا به امروز 50 درصد افزایش یافته است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه جای تعجب است استان فارس با داشتن عنوان مهد علم و ادب از تیر و تفنگ نیز غافل نیست بیان داشت: باید بیش از هر چیز در این استان به دنبال ارتقای شاخص‌های فرهنگی و انجام امور فرهنگی و در شان مردم باشیم.
احمدی مقدم ادامه داد: باید طوری در استان فارس فرهنگ‌سازی شود تا بسیاری از مسائل با ریش‌سفیدی حل شود نه اینکه بخواهند آن را در دستگاه قضایی مطرح و حل و فصل کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: از روند موجود امنیت در استان فارس نیز رضایت نداریم و باید بهبود یابد و بیشترین جرم‌های فارس در شهر شیراز رخ می‌دهد.
فرمانده ناجا همچنین به رشد و توسعه امکانات انتظامی در فارس اشاره و بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور ایجاد ساختمان‌های جدید در برنامه پنجم توسعه تمام ساختمان‌های فرسوده نیروی انتظامی در فارس که دور از شان مردم است بازسازی می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول