اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پارس‌آباد:

نیروی انتظامی با مخلان امنیت به شدت برخورد میکند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی پارس‌آباد گفت: نیروی انتظامی با مخلان امنیت به شدت برخورد میکند.

نیروی انتظامی با مخلان امنیت به شدت برخورد میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ صیاد درویشی از کشف و ضبط 5.7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 90گرم تریاک در این شهرستان مرزی خبر داد‌ و اظهار داشت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد فرماندهی انتظامی پارس‌آباد با انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت ویژه و اعزام تیم‌های عملیاتی، این میزان مواد مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای جا‌سازی شده بود ‌حین ورود به شهرستان و قبل از توزیع کشف کردند.
وی بیان داشت: در این عملیات همچنین یک کارگاه تولید پایپ شیشه‌ای و آلات استعمال مواد مخدر، یک دستگاه ترازوی دیجیتال مخصوص توزین مواد مخدر و یک دستگاه خودرو پژو 206 کشف و ضبط شد.
این مسئول اضافه کرد: در این ارتباط پنج قاچاقچی حرفه‌ای و با‌سابقه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی منطقه شدند.
فرمانده انتظامی پارس‌آباد به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: در این راستا در چند روز گذشته چندین نفر از سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن تجاری به همراه اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.
درویشی نقش همکاری مردم را در اجرای هرچه بهتر این طرح بسیار اثر بخش دانست و افزود: نیروی انتظامی، با اقتدار و قدرت هر چه تمام‌تر با کسانی که در نظم شهر و آسایش و امنیت شهروندان خلل ایجاد کنند بر‌اساس قانون و وظیفه محوله به شدت برخورد خواهد کرد.
وی از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک در زمینه سرقت، تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر را از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول