اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر خبر داد:

همکاری نیروی انتظامی شوشتر برای برخورد با دستفروشان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر از همکاری نیروی انتظامی این شهرستان برای برخورد با دستفروشان سطح شهر شوشتر خبر داد.

همکاری نیروی انتظامی شوشتر برای برخورد با دستفروشان
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، صادق تاجی‌پور سه شنبه شب در جلسه شورای شهر شوشتر که به منظور رسیدگی ویژه به مشکلات دستفروشان و دوره گردان در سطح شهرستان تشکیل شده بود، اظهار داشت: نیروی انتظامی در مبارزه با مشکلاتی که در سطح شهرستان شوشتر به وجود می‌آید نیاز به توجیه شرایط ندارد و هر زمان که نیاز باشد با در اختیار گذاشتن نیرو در مقابله با مشکلات مداخله می‌کند.
وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید بخواهند که مشکلات سطح شهرستان شوشتر برطرف شود، گفت: همه مسئولان باید بخواهند تا مشکلات سطح شهرستان شوشتر برطرف شوند، زیرا نیروی انتظامی به تنهایی در برطرف شدن مشکلات تاثیر گذار نیست.
تاجی‌پور خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم در بازار حرکت مناسب و تاثیر‌گذاری انجام داد زمانی که بازار با این طرح همکاری نکند و مشارکت بازاریان در این باره بسیار تاثیر‌گذار است، زیرا این بخش باید در این طرح‌ها مداخله کند و مداخله انجام شده در این بخش می‌تواند تاثیر‌گذار باشد.
وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل در سطح شهرستان شوشتر ایجاد نظم در خیابان طالقانی است، گفت: موتورسواران خاطی در سطح خیابان طالقانی تخلف‌های بسیار زیادی می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که با آن‌ها برخورد شود و در این باره نباید کوتاهی کرد.
تاجی‌پور خاطر نشان کرد: در هفته‌های گذشته بیش از یک‌هزار و 500 موتور سوار متوقف و راکبان آن‌ها جریمه و موتور راهی پارکینگ شده و این امر تاثیر زیادی بر تحرک این افراد در سطح شهرستان داشته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول