اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان بهزیستی استان قم صورت می‌گیرد؛

حمایت از تاسیس مهدهای کودک در مناطق محروم قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی استان قم گفت: افرادی که به تاسیس مهدکودک در مناطق محروم تمایل دارند، از کمک بلاعوض سازمان بهره‌مند می‌شوند تا کودکان این مناطق نیز از مزایای مهدهای کودک استفاده کنند.

حمایت از تاسیس مهدهای کودک در مناطق محروم قم
ابراهیم حاجی‌مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در حال حاضر 80 مهد کودک طبق دستورالعمل‌های و آیین‌نامه‌های مقرراتی این سازمان فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به فعالیت کانون توسعه و همیاری در سازمان بهزیستی استان ادامه داد: اعضای این کانون توسط خود مهدها انتخاب می‌شوند و هماهنگی با مهدها از طریق این کانون صورت می‌گیرد.
رئیس سازمان بهزیستی استان قم، با بیان اینکه قم در یک جایگاه ویژه مذهبی قرار دارد نیاز به آموزش‌های مذهبی احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان به منظور ارائه برنامه‌های منسجم آموزشی مکانی را برای این کانون در نظر گرفته است.
حاجی‌مظفری با بیان اینکه از سوی سازمان بهزیستی در زمینه برگزاری اردو در مهدهای کودک کمک‌هایی در نظر گرفته شده است، افزود: در مهدهای کودک احکام مورد نیاز با توجه به شرایط سنی و رفتاری آموزش داده می‌شود و اساتید حوزوی سازمان را در این امر یاری می‌کنند.
وی ابراز داشت: افرادی که به تاسیس مهد کودک در مناطق محروم تمایل دارند، از کمک بلاعوض سازمان بهره‌مند می‌شوند تا کودکان این مناطق نیز از مزایای مهدهای کودک استفاده کنند.
رئیس سازمان بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: افرادی که زیرپوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، در صورت ثبت‌نام کودکان خود در مهدهای خصوصی از سوی بهزیستی حمایت می‌شوند.
حاجی‌مظفری در ادامه اذعان داشت: 18 مهد کودک در روستاهای استان‌ فعال است و در تلاش هستیم که این مهدها را توسعه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده با مرکز بهداشت یک وعده غذایی گرم به منظور جلوگیری از سوء تغذیه طی چهار سال گذشته در مهدهای کودک روستایی توزیع شده است.
رئیس سازمان بهزیستی استان قم تصریح کرد: با همکاری هلال‌احمر استان آموزش‌های عمومی پیشگیری از زلزله در مهدهای کودک ارائه شد که سازمان بهزیستی در این زمینه به عنوان سازمان برتر شناخته شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول