اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سرپرست سابق سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد:

رشد قابل قبول بهزیستی در بخش‌های مختلف اشتغال، توانمند‌سازی و توانبخشی

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق سازمان بهزیستی با اشاره به رشد سازمان بهزیستی از سال 89 در بخش‌های مختلف گفت: یکی از سیاست‌های اصلی بهزیستی در این مدت توانمند‌سازی و اشتغال بود که توانسته‌ایم در این زمینه به رشد قابل قبولی دست یابیم.

رشد قابل قبول بهزیستی در بخش‌های مختلف اشتغال، توانمند‌سازی و توانبخشی
احمد اسفند‌یاری، سرپرست سابق سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه توانمند‌سازی و ایجاد اشتغال یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های سازمان بهزیستی طی این مدت بوده است، اظهار داشت: آماری که هم‌اکنون وجود دارد نشانگر این است که سازمان بهزیستی توانسته است در این بخش‌ها به رشد خوبی دست یابد چرا که بسیاری از معلولان و مدد‌جویان با حمایت‌های سازمان بهزیستی توانسته‌‌اند، شاغل شوند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات سازمان بهزیستی از سال 89 تا به امروز تلاش جهت افزایش واحد‌های مسکونی برای مدد‌جویان و معلولان در کشور بوده است که با عنایت رئیس جمهور قرار بر این شده است تا پایان دولت دهم 200 هزار واحد مسکونی احداث و در اختیار گروه هدف بهزیستی قرار ‌گیرد.

اسفند‌یاری ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات موثر سازمان بهزیستی در این مدت افزایش کمک‌های مردمی بوده به طوری که این سازمان با استفاده از ظرفیت‌های موجود توانسته است آمار کمک‌ها را به بیش از 50 درصد گذشته افزایش دهد.

سرپرست سابق سازمان بهزیستی کشور در خصوص این پرسش که چرا با وجود این همه اقدامات موثر، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی فرد دیگری را به عنوان رئیس سازمان معرفی کرده است گفت: به هر حال هر آمدی، رفتی دارد و من هم امیدوارم در این مدت توانسته باشم خدمات خوبی را به گروه هدف بهزیستی داشته باشم.

وی در پایان از تمامی اهالی رسانه که در این مدت اخبار سازمان بهزیستی را به طور مداوم و منظم به اطلاع مردم و جامعه هدف بهزیستی رسانده‌اند، تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که سازمان بهزیستی در این مدت توانسته باشد گام موثری را در زندگی مددجویان و معلولان برداشته باشد.

به گزارش توانا، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ 17 شهریور 90 طی حکمی همایون هاشمی را به عنوان رئیس جدید سازمان بهزیستی معرفی کرده است.

بر این اساس از جمله سوابق همایون هاشمی می‌توان به مدیرکلی بهزیستی آذربایجان غربی و همچنین ریاست مرکز نوسازی و تحول اداری سازمان بهزیستی اشاره کرد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول