اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

480 گرم هروئین در اردل کشف شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: 480 گرم هروئین در اردل کشف شد.

480 گرم هروئین در اردل کشف شد
محمدرضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان اردل 480 گرم هروئین از دو نفر از مجرمان این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی افزود: دو نفر مجرم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
رمضانی در ادامه از تدوین سند جامع پیشگیری از اعتیاد در این استان خبر داد و گفت: کاهش میزان اعتیاد به مواد مخدر در این استان هدف نهایی سند جامع پیشگیری از اعتیاد است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرار گرفتن این استان در محور ترانزیت شمال جنوب کشور، افزود: بازگشایی محور لردگان بروجن شهرکرد، تلاش پرسنل این نیرو برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر را دوچندان کرده است.
وی افزود: پس از اعمال اقدامات و تمهیدات لازم به منظور برخورد و مقابله با قاچاقچیان، مسیرهای احتمالی ورود و تردد این محموله به این استان شناسایی و مورد مراقبت و کنترل قرار گرفت.
رمضانی افزود: تیم‌های عملیاتی و مجرب به صورت محسوس و نامحسوس در مسیرهای احتمالی گمارده شده و با اجرای کمین‌های موثر در چندین نقطه عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و امکان گذر و عبور آنها سلب شده است.
وی از کشف 8 هزار قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره طی یک ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی این استان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی در طول یک ماه گذشته این تعداد تجهیزات دریافت از ماهواره را دریافت کرده‌اند.
رمضانی طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای را یک برنامه کشوری دانست و گفت: جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و یک برنامه کشوری بود که نیروی انتظامی نیز مجری آن است.
وی پیشگیری اجتماعی را مهم‌تر از پیشگیری انتظامی و قضایی دانست و خاطرنشان کرد: مردم با احتیاط بیشتری مراقب اموال خود باشند.
رمضانی با بیان اینکه بسیاری از سرقت‌ها به ویژه سرقت از وسایل نقلیه و اماکن مسکونی بر اثر بی‌توجهی و بی‌احتیاطی شهروندان صورت می‌گیرد، اذعان کرد: روشن گذاشتن وسایل نقلیه در خیابان‌ها بدون قفل و زنجیر و یا باز ماندن درب ورودی ساختمان‌ها از عوامل بی‌توجهی صاحبان اموال و مهیا کردن فضای سرقت برای سارقان است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه از روی ناآگاهی افراد در حال روی دادن است، ادامه داد: نیروی انتظامی باید در برخورد با این افراد با دقت بیشتری وارد شود تا مشکل خاصی ایجاد نشود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول