اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار مرکزی:

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ضروری است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار مرکزی در امور ایثارگران گفت: ارزش‌های دفاع مقدس بخشی از ارزش‌های اجتماعی در جامعه اسلامی است که حفظ این ارزش‌ها از ضروریات امروز جامعه است.

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ضروری است
محسن امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس آمیزه‌ای از شور و عشق و تبلور اراده ناشی از ایمان ملت غیور ایران بود که با مقاومت خود دشمن را به خاک ذلت نشانده و موجب رسوایی دشمن شدند.
وی تصریح کرد: بدون شک هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس بیان واقعیت‌ها و ارزش‌ها و همچنین نمایش قدرت و توان نظامی و انتظامی و نیر ارزیابی و انسجام بین نیروهاست که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مشاور استاندار مرکزی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی جنگ حق علیه باطل بود، ادامه داد:  امروز بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه جهان از رشادت رزمندگان ایران اسلامی در این جنگ نابرابر درس گرفته و موج بیداری را در جهان اسلامی ایجاد کردند.
امیدی به اهمیت حفظ و صیانت از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: جلوگیری از کمرنگ شدن ارزش‌های دفاع مقدس، زمینه‌سازی برای اهمیت یافتن این ارزش‌ها از طریق تبیین مبانی عقلانی و اعتقادی آن‌ها،  باورپذیر کردن ارزش‌ها برای مخاطبان، اعطای نقش‌ها و مسئولیت‌های فرهنگی به ایثارگران و هدایت و تقویت فرایند کنترل اجتماعی با هدف دفاع از ارزش‌ها از راهکارهای موثر در حفظ و انتقال این ارزش‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همه افراد جامعه مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند، چراکه آسایش و امنیت امروز آنان در سایه ایثار و فداکاری‌های این شهدا و جانباران حاصل شده است.
به گفته وی در طول هفته دفاع مقدس ایثارگران شاغل در استانداری مرکزی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول