اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فر‌ماندار اسلام‌آباد‌ غرب‌:

هفته دفاع مقدس یادگار افتخار آفرینی سنگر‌داران اسلام است

خبرگزاری فارس: فر‌ماندار اسلام‌آباد ‌غرب گفت‌: هفته دفاع مقدس یادگار افتخار‌آفرینی سنگر‌داران اسلام است.

هفته دفاع مقدس یادگار افتخار آفرینی سنگر‌داران اسلام است
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کر‌مانشاه به نقل از سایت فر‌مانداری اسلام‌آبادغرب‌، صدراله بابلی در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس افزود: این هفته یادگار افتخار‌آفرینی سنگرداران اسلام بوده و هفته گرامیداشت دلاورمردی‌ها و از‌خودگذشتگی‌ها‌ی جوانان غیور و پیرو خط امام (ره) و ولایت است لذا بر همه مردم و مسئولان شایسته است با تمام توان و برنامه‌ریزی مدبرانه در بزرگداشت این هفته و تبیین و بیان خاطرات دفاع مقدس از زبان رزمندگان برای نسل جوان جامعه تلاش کنند.
وی ادامه داد: همه مدیران ادارات با برنامه‌ریزی مناسب آماده استقبال از این هفته سراسر حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.
فرماندار اسلام‌آباد با اشاره به مهم‌ترین بر‌نامه‌های در نظر گر فته این شهر‌ستان برای دفاع مقدس گفت: غباروبی و عطر‌افشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، رژه نیروهای نظامی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی فرهنگی و هنری، برگزاری یادواره شهدا، صبحگاه مشترک، زنگ مقاومت‌، برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی و ویزیت رایگان از جمله این برنامه‌هاست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول