اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد؛

نسل امروز تشنه فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در شرایط فعلی جامعه ما بیش از هر زمان دیگری تشنه فرهنگ دفاع مقدس است.

نسل امروز تشنه فرهنگ دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمشید علی‏بابایی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های عظیم معنوی کشور هستند که الگوبرداری از راه شهدا در دستیابی به تقویت روحیه ایمان و وفاداری اقشار مختلف جامعه بسیار موثر است.
وی افزود: حفظ و صیانت از ارزش‌های والا و متعالی هشت سال دفاع مقدس تداوم‌بخش راه پر عزت شهدای ایران اسلامی است.
علی بابایی با بیان اینکه حیات طیبه شهدا همواره منشأ امنیت و آسایش همه‌جانبه کشور است، افزود: با پاسداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌های ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس ارج نهاده می‌شود که این مهم می‌تواند ابزاری قوی و مستحکم در راستای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بر ضرورت اشاعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و گفت: اشاعه و ترویج بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه مطلوب‌ترین راهکار در راستای پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و دیگر انحرافات اجتماعی است.
وی نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس را مستلزم تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: حفظ و صیانت از ارزش‌های فرهنگ دفاع مقدس تنها در حیطه وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس محدود نمی‎‏شود بلکه این مهم همسویی و همگرایی تمام دستگاه‌‎های اجرایی را می‌طلبد.
علی بابایی از آمادگی این بنیاد به‌منظور همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی این استان در راستای تبلیغ کارآمد و تأثیرگذار هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: بدون تردید ارائه تبلیغات کارآمد و تأثیرگذار هفته دفاع مقدس به‌ منظور شناسایی بیش از پیش ارزش‌های این دوران به نسل جوان امروز و آینده مستلزم تأمین اعتبارات از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی این استان است.
وی دفاع مقدس را برای کشور یک سرمایه معنوی دانست و گفت: بر همین اساس باید همه تلاش کنیم تا به خوبی از این سرمایه ارزشمند پاسداری کنیم.
علی‎بابایی با بیان اینکه حق شهدا و ایثارگران دفاع مقدس باید به خوبی و در خور شأن آنان ادا شود، افزود: برای حفظ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به تلاش دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر ارزش‌ها و شاخصه‌های فرهنگ دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب برای ایجاد شبهه و انحراف در ارزش‌ها و دستاوردهای معنوی فرهنگ دفاع مقدس دست به کار شده و برای لطمه زدن به این میراث عظیم و ماندگار توطئه‌های شومی را در سر می‎پرورانند.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه ما بیش از هر زمان دیگری تشنه فرهنگ دفاع مقدس است، لزوم به‌روزرسانی این فرهنگ و انتقال آن به نسل‌های بعدی را ضروری دانست و مورد تاکید قرار داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول