اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهر گرگان و آق‎قلا در مجلس تاکید کرد:

روز گرگان فرصتی برای تجلیل از مفاخر بزرگ شهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهر گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گرگان فرصتی مناسبی است برای تجلیل از مفاخر و دانشمندان دینی، ادبی، علمی و حماسی می‎باشد.

روز گرگان فرصتی برای تجلیل از مفاخر بزرگ شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید علی طاهری صبح امروز در جمع گرگان دوستان شهر گرگان با بیان اینکه خدمت برای مردم این شهر افتخار است، اظهار داشت: آنچه که ما در مجلس برای اعتلای و حفظ همیشگی این مردم انجام می‎دهیم برای خدمتگذاری به آنها تنها یک قدم کوچک است.
دبیر دبیرخانه دائمی روز گرگان با اشاره به اینکه بیستم شهریورماه سال 1389 نخستین آئین پاسداشت روز گرگان در مجموعه تاریخی عمادیه گرگان برگزار شد، گفت: پس از برگزاری این مراسم دبیرخانه دائمی و ستاد بزرگداشت روز گرگان فعالیت مستمر خود را با هدف برگزاری با شکوه مراسم روز گرگان و اثرگذاری مناسب در مسیر رشد و توسعه گرگان آغاز نمود.
سیدهامان هاشمی افزود: ستاد بزرگداشت روز گرگان متشکل از یک شورای راهبردی با شش کمیته است که تمامی اعضای آن از فعالان و فرهیختگان علمی، فرهنگی و اجتماعی گرگان هستند.
به گفته وی اعضای این شش کمیته که شامل کمیته فرهنگی ورزشی، معماری، زیباسازی و بافت تاریخی، محیط زیست و جغرافیا، آموزش، منزلت اجتماعی و حقوق شهروندی و سلامت و بهداشت محیط و روان و تبلیغات و اطلاع‎رسانی است اعم از افراد حقیقی با پست‎های حقوقی می باشند.
دبیر دبیرخانه دائمی روز گرگان خاطرنشان کرد: تهیه و تدوین برنامه‎های مختلف روز و هفته گرگان از ماه‎ها پیش آغاز شد و پس از صدها ساعت سلسله جلسات منظم، برنامه‎های متعدد و متنوعی برای بزرگداشت روز گرگان تدوین شد و به تایید شورای راهبردی و پس از آن به تصویب شورای شهر گرگان رسید.
هاشمی با تاکید بر اینکه شناخت هویت و اصالت و پاسداری و انتقال آن به نسل آینده مهمترین هدف و پیام روز گرگان است، تصریح کرد: معرفی و شناساندن پیشینه تاریخی و فرهنگ غنی گرگان و آشنا ساختن همگان با توانمندی‎ها و استعدادهای کم‎نظیر این سرزمین تاریخی در حوزه‎های گوناگون، دغدغه‎ای بود که سبب شد در تقویم محلی، روزی به نام و یاد گرگان نامگذاری شود.
گفتنی است روز افتتاح این رویداد فرهنگی به نام گرگان، فرهیختگان، استعدادهای درخشان و چهره‎های ماندگار نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول