اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان:

گرگان با 218 لیتر کمبود آب مواجه است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان از کمبود 218 لیتر آب شرب در شهرستان گرگان خبر داد.

گرگان با 218 لیتر کمبود آب مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر علیمرادی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان دلیل این کمبود را نداشتن امکانات کافی عنوان کرد و اظهار داشت: یک شکاف جدی بین توسعه استان بالاخص شهرستان گرگان با امکانات وضع موجود است که بخش عمده این مشکلات به گذشته باز می‌گردد.
وی تصریح کرد: در سال 1375 جمعیت شهرستان گرگان چیزی حدود 185 هزار نفر و در سال 1390 حدود 330 هزار نفر از این خدمات بهره‌مند می‌شوند با وجودی که کمبود آب در سال 1375 چیزی حدود 150 لیتر و در سال 1390 در حدود 218 لیتر در شهرستان گرگان برآورد شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان با اشاره به اینکه میزان اختلاف کمبود آب در سال‌های 1375 و 1390 با رشد 56 درصدی روبه رو بوده، عنوان کرد: شهرستان گرگان برای تامین آب 20 درصد عقب بوده که باید این خلاء برطرف شود.
علیمرادی اضافه کرد: در ابتدای دولت نهم، اعتبارات تملک دارایی این شرکت چیزی حدود 2 میلیارد بوده و اکنون این میزان به 30 میلیارد افزایش یافته که این نشان از توجه دولت به حوزه فاضلاب است.
وی با اشاره به اینکه استان گلستان با کمبود آب مواجه است بر این نکته تاکید کرد: باید مسئله کم آبی را به عنوان یک فرصت، مدیریت کنیم و این مسئولیت متوجه متولیان تامین آب استان است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان اذعان داشت: ما باید بتوانیم در حوزه تامین، محدودیت استان را با توجه به شرایط فعلی و آتی در برنامه‌های میان‌مدت و بلند‌مدت، خدمت‌رسانی را به طور مستمر ادامه دهیم.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول