اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

گرگان فراتر از یک منطقه است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: گرگان فراتر از یک منطقه است و پهنای آبی آن از استرآباد تا آستاراخان را در بر می‌گیرد.

گرگان فراتر از یک منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در جمع گرگان‎دوستان این شهر با اشاره به قدمت تاریخی این شهر اظهار داشت: خدا را شاکریم که در نقطه‎ای زندگی می‎کنیم که تاریخی بیش از 5 هزار سال دارد و اندیشمندان بزرگ و فیلسوفان برجسته‎ای چون حکیم جرجانی، میرداماد و میرفندرسکی را در خود پرورانده است که امروز برای جهان افتخار محسوب می‎شوند.
وی با بیان اینکه شهر گرگان در طول تاریخ شاهد دلاورمردی‎های مردان و زنان با ایمان خود بوده است، تصریح کرد: این دلاورمردی‎ها برای نسل انقلاب اسلامی نیز به یادگار گذاشته شد و ثمره آن شهادت یک هزار و 708 جوان این مرز و بوم برای دفاع از آب و خاک، دین و ناموس در مناطق عملیاتی جنوب و 6 هزار جانباز و 7 هزار آزاده می‎باشد که از افتخارات این سرزمین است.
فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه همه روزها متعلق به خداست، خاطرنشان کرد: بعضی از روزها به واسطه اتفاقات مهم مورد توجه قرار می‎گیرد و 20 شهریور برای مردم شهر گرگان به واسطه نامگذاری آن به روز گرگان از اهمیت برخوردار است که جای دارد در این روز افتخارات فیلسوفان و دانشمندان و آنچه که از گذشته برای ما به یادگار مانده در چنین روزی به نسل جدید معرفی کنیم تا آنها حافظ این ارزش‎ها برای نسل آینده باشند.
فرماندار شهر گرگان با اشاره به مراودات اجتماعی مردم این خطه سبز در طول تاریخ بیان داشت: از برکات مردم این شهر این است که در طول تاریخ با هر قوم و مذهب در کنار هم قرار می‎گیرند و دلشان برای اعتلای آن می‎تپد.
وی با تاکید بر حس وطن دوستی و با بیان اینکه هر جایی که با ایده و تفکر انسان سازگار باشد می‌تواند وطن محسوب شود، گفت: این موضوع برای گرگان که وطن ما است از اهمیت و جایگاه بیشتری برخوردار است.
گرزین افزود: ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی برای این مناسبت باید سعی کنیم از این فرصت‌ها استفاده کرده و با همکاری دانشگاه‌های سطح شهر از دانشجویان بخواهیم فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی خود را در موضوعات مختلف شهر ارائه دهند.
فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه در برنامه‌های روز گرگان باید قابلیت‌ها و استعدادهای نهفته شهر را بررسی کرد، اظهار داشت: باید سعی شود برنامه‌های روز گرگان یک روز زیبا را برای شهروندان رقم بزند و در این راستا می‌توان از تجربه دیگر شهرهای کشور در این زمینه استفاده کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول