اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس؛

معلمان شهرستان سربیشه ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه گفت: در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس معلمان شهرستان ساماندهی شدند.

معلمان شهرستان سربیشه ساماندهی شدند
علیرضا مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه مدارس شهرستان آماده بازگشایی هستند، اظهار داشت: کار سازماندهی 49 نفر از بانوان دبیر شاغل به تدریس در مقطع متوسطه و نیز 40 نفر از نیروهای  خدماتی آموزش و پرورش سربیشه به پایان رسید.
وی با اشاره به جذب تعدادی مستخدم در سال جاری ادامه داد: نقش یک مستخدم گاهی در محل خدمت اثرگذارتر از مدیر مدرسه است زیرا او می‌تواند در بازیافت و بهسازی اموال اسقاطی و فرسوده، نگه داری از اموال، نظافت شخصی و محیط کار برای دانش آموزان الگو باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه از مستخدمان خواست حداقل نیم ساعت زودتر از کارمندان در محل خدمت حاضر شده و کار نظافت را بعد از تعطیلی به انجام برسانند و در ساعت کار اداری با ظاهری آراسته در محل خدمت حضور یابند.
مقیمی از ساماندهی دبیران مرد مقطع متوسطه خبر داد و تاکید کرد: تعدادی از معلمان  مقطع راهنمایی آموزش و پرورش سربیشه نیز بر اساس امتیاز سازماندهی شدند.
وی افزود: بنا به پیشنهاد تعدادی از دبیران مقطع راهنمایی و نهایتاً نظرسنجی از دبیران این مقطع در خرداد ماه سال جاری بیش از ۶۰ درصد نیروهای شاغل در مقطع راهنمایی خواهان اجرای بخشنامه تعیین محل خدمت بر اساس امتیاز شده بودند که موضوع در کمیته ساماندهی نیروی انسانی طرح و پس از موافقت، کار سازماندهی این نیروها بر اساس بخشنامه 3000 انجام شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه به سازماندهی 71 نفر از نیروهای داوطلب جابه‌جایی در آموزش و پرورش سربیشه طی دیروز و امروز اشاره کرد و گفت: به دنبال نظرسنجی خرداد ماه سال جاری از معلمان این مقطع در مورد  اجرای بخشنامه 3000 بیش از 61 درصد آنان به اجرای این  بخشنامه رأی ندادند و تنها تعداد 71 نفر متقاضی جابه‌جایی بودند و کار سازماندهی آنان بر اساس نیاز به انجام رسید.
مقیمی در مورد تعطیلی مدارس در پنجشنبه‌ها تاکید کرد: در این زمینه تابع مقررات و دستور وزیر هستیم و فعلا اعلام شده که تعطیلی مدارس در پنجشنبه‌ها با خود مدیران مدارس است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول