اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول نقل و انتقالات آموزش و پرورش یزد اعلام کرد:

جابه‌جایی 120 نفر از معلمان یزد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول نقل و انتقالات اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: امسال بیش از 120 نفر از معلمان یزد در طرح نقل و انتقال داخل و خارج از استان جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی 120 نفر از معلمان یزد
سعید اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: امسال 120 نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش یزد در طرح نقل و انتقالات این استان شرکت کردند و تقاضای جابجایی ارائه دادند.
وی عنوان کرد: از این تعداد 72 نفر از معلمان در داخل استان جابه‌جا و 50 نفر نیز به دیگر استان‌های کشور منتقل شده‌اند.
کارشناس مسئول نقل و انتقالات اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: 97 نفر از معلمان دیگر استان‌های کشور نیز به استان یزد وارد شده‌اند.
اسلامی در مورد نقل و انتقالات اضطراری معلمان نیز تصریح کرد: امسال شرط اصلی جابجایی معلمان در نقل و انتقال اضطراری، عدم نیاز آموزش و پرورش مبدا و نیاز آموزش و پرورش مقصد همچنین تائید کمیته نقل و انتقال استان است و همه درخواست‌ها باید توسط منطقه مبدا بررسی و تائید شود.
وی خاطرنشان کرد: هر سال نقل و انتقالات معلمان در دو مرحله صورت میگیرد که مرحله اول در خردادماه و به صورت اینترنتی و مرحله دوم در شهریورماه و به صورت اضطراری انجام میشود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول