اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد؛

تیم جوجیتسو کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موفقیت‌های پی در پی ورزشی در این استان گفت: تیم جوجیتسو کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد.

تیم جوجیتسو کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد
محمد شفیعی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از قهرمانی تیم ورزشی جوجیتسو استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
مدیرکل تربیت‌بدنی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسابقات با حضور 21 تیم قدرتمند در این رشته ورزشی در استان اصفهان برگزار شده که استان کهگیلویه و بویراحمد با درخشش در این مسابقات در رده تیمی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تیم جوجیستوی جوانان و بزرگسالان نیز به مقام سوم کشور رسیدند که نشان از برنامه‌ریزی و توجه به این رشته ورزشی در این استان دارد.
شفیعی با بیان اهمیت ورزش در میان جوانان، استعدادهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد را در رشته‌های مختلف قابل توجه و تامل دانست و ادامه داد: هزینه کردن در ورزش بنا به آموزه‌های دینی و رهنمودهای مولای متقیان، سرمایه بوده و استان کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع توجه خوبی داشته است.
این مسئول با تشریح موفقیت‌های ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری جوجیستو، لیست این ورزشکاران صاحب مدال را در اختیار خبرنگار فارس قرار داد و متذکر شد: کسب مقام اول و مدال طلا در وزن 94 کیلوگرم توسط سلیم جوکار، کسب مقام اول و مدال طلا در وزن 77 کیلو‌گرم توسط سید وحید موسوی و کسب مقام اول و مدال طلا در وزن 94 کیلوگرم توسط سید محمود فتاحیان، از افتخارات به دست آمده در این رشته ورزشی است.
شفیعی اذعان داشت: کسب مقام دوم و مدال نقره در وزن 69 کیلوگرم توسط جمال موسوی، کسب مقام سوم و مدال برنز در وزن 85 کیلوگرم توسط سید محمود فتاحیان، کسب مقام سوم و مدال برنز توسط آقایان محسن فدری و محمد رضا قماش‌فروش در کاتای بزرگسالان و کسب مقام سوم و مدال برنز توسط آقایان امیرحسین سلطانی و علی‌اکبر سلطانی در کاتای جوانان از دیگر افتخارات این تیم در مسابقات قهرمانی کشور است. 
گفتنی است جوجیستو یکی از رشته‌های ورزش رزمی است. 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول