اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

تخصیص 100 میلیارد ریال به فرهنگ و ورزش دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تخصیص 100 میلیارد ریال به فرهنگ و ورزش دشتستان خبر داد.

تخصیص 100 میلیارد ریال به فرهنگ و ورزش دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری جوانان شهرستان دشتستان در محل فرمانداری با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نماد ایستادگی و پایداری جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است که با تبعیت از فرمان ولایت در برابر دشمنان و استکبار ایستادند.
فرماندار دشتستان با اشاره به اهمیتی که نظام به جوانان می‌دهد افزود: انقلاب اسلامی ما بر اساس تفکر و پویایی جوانان شکل گرفته و در همه حوزه‌ها ما نیازمند تفکر جوانان هستیم.
خسروی گفت: پویایی و نشاط و آرمان‌خواهی جوان هرگاه با تجربه و درایت بزرگسالی آمیخته شد می‌تواند باعث تحولات عظیمی در جامعه شود.
وی اضافه کرد: ما انتظار داریم که دبیرخانه شورای جوانان شهرستان الزاما افراد و جوانان نخبه را از درون ادارات شناسایی و معرفی کند.
خسروی، گسترش حوزه فرهنگ را از برنامه‌های مهم شهرستان خواند و متذکر شد: مسئولان امور فرهنگی باید بیش از گذشته فعالیت کنند و باید در مسیر رشد و پیشرفت جوانان گام بردارند.
فرماندار دشتستان از تخصیص 100 میلیارد ریال به فرهنگ و ورزش دشتستان خبر داد و افزود: رقمی حدود 100 میلیارد ریال را برای حوزه فرهنگ و امور علمی و ورزش جوانان در این شهرستان پیش‌بینی کردیم که این رقم بیش از 2  برابر اعتبارات سال گذشته است.
خسروی یادآور شد: تلاش داریم که حوزه‌های فرهنگی را در مناطق و محلات دورافتاده و محروم گسترش دهیم که در این راستا امسال اعتبار لازم برای احداث دو سالن ورزشی در محلات حسین‌آباد و علی‌آباد برازجان و دو مجموعه ورزشی در این مناطق را در نظر گرفته‌ایم.
وی اذعان داشت: تعداد سالن‌های ورزشی در دشتستان نسبت به سال 84 چند برابر شده و تنها در نیمه نخست امسال کلنگ شش سالن و مجموعه ورزشی جدید زمین زده شده است.
در این نشست تعدادی از جوانان به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول