اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌المپیاد ‌ورزشی دانشجویان دختر/

سوت پایان مسابقات شنا پنجمین المپیاد دختران پیام‌نور زده شد ‌

خبرگزاری فارس: مسابقات شنا در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور در محل استخر پردیس با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

سوت پایان مسابقات شنا پنجمین المپیاد دختران پیام‌نور زده شد ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در ماده 4 متر آزاد تیمی، تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های اصفهان، قزوین، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل، استان البرز به ترتیب مقام‌های دوم تا هشتم را کسب کردند.
در ماده 200 متر آزاد فرناز هرندزاده از استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و شیوا نوروزیان از آذربایجان شرقی، نسیم مقیمی از استان تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
این گزارش حاکی است در 50 متر قورباغه الهام عباسی ایرهنده از استان تهران با کسب مقام نخست از دیگر رقبای خود که بهنوش مهرنگار از استان قزوین با کسب مقام دوم و فرزانه نیازی از استان مازندران با کسب جایگاه سومی بودند، پیشی گرفت.
در این دوره از مسابقات در ماده 50 متر آزاد خراسان رضوی با قهرمانی شهرزاد مستعان در رده اول و فرناز هرندی زاده از تهران در جایگاه دوم و مهنوش مهرنگار از قزوین در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در ماده 200 متر مختلط انفرادی مقام نخست به مائده حیدری از استان اصفهان رسید، ریحانه صفرآبادی فراهانی از استان تهران و شیوا نوریان از استان آذربایجان شرقی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این ماده قرار گرفتند.
همچنین شناگر استان تهران در ماده 10 متر آزاد در جایگاه نخست، نسیم مقیمی از استان تهران و مهتاب نیک نژاد از اصفهان به ترتیب به کسب مقام دوم و سوم دست یافتند.
در این دوره الهام عباسی امیرخمره از استان تهران، ریحانه صفرآبادی فراهانی از استان تهران و مهدیه ریاضی از قزوین در ماده 200 متر قورباغه به ترتیب اول تا سومی این دوره را از آن خود کردند.
همچنین در ماده 100 متر کرال پشت خراسان رضوی بانماینده مستعد خود شهرزاد مستعان به کسب مقام اولی رسید و استان های اصفهان و تهران با نمایندگان خود مائده حیدری پور و الهه نادری دهکردی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پنجمین دوره المپیاد ورزشی در ماده 50 متر پروانه، استخر پردیس شاهد درخشش مهنوش مهرنگار از استان قزوین، شیوا نوریان از استان آذربایجان شرقی و فاطمه برمک از گیلان که جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند، بود.
‌در ماده 100 متر قورباغه بار دیگر قهرمانی از آن الهام عباسی ایرهنده از استان تهران شد.  همچنین فاطمه خسروی از استان کرمانشاه در جایگاه دوم قرار گرفت و استان قزوین با همراهی مهدیه ریاضی به کسب مقام سوم رضایت داد.
در این رقابت‌ها در ماده 50 متر مختلط تیمی استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و اصفهان و قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند. مسابقات شنا در پنجمین دوره المپیاد ورزشی دختران دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در سالن استخر پردیس دانشگاه فردوسی به پایان رسید. 
انتهای پیام/‌ش‌20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول