اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بانک مسکن در استان مرکزی صورت گرفت؛

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی از پرداخت یک هزار و 603 میلیارد و 667 میلیون ریال تسهیلات بانکی در قالب 7 هزار و 889 فقره قرارداد به مشتریان طی پنج ماهه سال جاری خبر داد.

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمیدرضا دشتبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک مسکن توانسته است چهار برابر منابعی که تجهیز کرده به مردم تسهیلات پرداخت کند.
وی گفت: بانک مسکن به تنهایی 30 درصد از تسهیلات پرداختی بانک‌های استان را به خود اختصاص داده است.
مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی با بیان اینکه در بخش مشارکت مدنی در حوزه مسکن چهار هزار و 458 واحد مسکونی ایجاد شده است، گفت: بانک مسکن در سال جاری هشت هزار و 935 واحد مسکونی را تامین مالی کرده است که از این تعداد چهار هزار و 458 فقره مربوط به ساخت بوده است.
دشتبانی با اشاره به اینکه بانک مسکن تسهیلات مشارکت را در قالب چهار بخش به متقاضیان پرداخت کرده است، ادامه داد: در بخش تسهیلات بدون سپرده طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری 665  فقره قرارداد منعقد شده است که از این تعداد سه هزار و 85 واحد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.
وی اظهار داشت: در بخش مشارکت مدنی روستایی یک هزار و 230 فقره قرارداد منعقد شده است که طی آن 123 هزار و 800 میلیون ریال تسهیلات مقاوم سازی پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی افزود: در بخش تسهیلات با سپرده 40 فقره قرارداد منعقد شده است که به 50 واحد تسهیلات پرداخت شده است.
دشتبانی همچنین از انعقاد 235 فقره قرارداد در قالب پرداخت تسهیلات تعمیرات خبر داد و گفت: در این مدت 10 میلیارد و 388 میلیون ریال تسهیلات در قالب تعمیر مسکن پرداخت شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول