اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی خبر داد:

پرداخت تسهیلات به متقاضیان بانک توسعه و تعاون استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی از پرداخت 112 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری طی 16 ماهه گذشته به متقاضیان خبر داد.

پرداخت تسهیلات به متقاضیان بانک توسعه و تعاون استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون در استان مرکزی، عباس مصلح‌آبادی اظهار داشت: این میزان تسهیلات پس از بررسی و کارشناسی ‌یک هزار و 142پرونده به تعاونگران فعال در بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف اقتصادی اعطا شده است.
وی با اشاره به سهم هر یک از بخش‌های مختلف اقتصادی از رقم پرداختی فوق تصریح کرد: سهم بخش کشاورزی از‌ 266 پرونده بیش از 27 میلیارد و 800 میلیون ریال، سهم بخش صنعت و معدن با 88 پرونده افزون بر 20 میلیارد ریال و سهم بخش مسکن عمران از ‌135 پرونده اقتصادی نزدیک به 28 میلیارد ریال بوده است.
رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در استان مرکزی ادامه داد: سهم بخش خدمات از رقم پرداختی مذکور از‌ 350 پرونده بیش از 28 میلیارد ریال، سهم بخش بازرگانی از ‌302 پرونده بالغ بر 8 میلیارد ریال و سهم فعالیت‌های چند منظوره از یک پرونده افزون بر 30 میلیون ریال‌ بوده است.
مصلح‌آبادی اضافه کرد: سهم اعضای شرکت‌های تعاونی از کل تسهیلات پرداختی با یک هزار و سه پرونده اعتباری افزون بر 55 میلیارد ریال و سهم اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی از ‌139 پرونده بیش از 57 میلیارد ریال بوده است.
وی همچنین افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده طی 16 ماه گذشته افزون بر 28 میلیارد ریال با 271 پرونده به صورت قراردادهای کوتاه مدت، بیش از 43 میلیارد ریال، از تعداد 602 پرونده مربوط به قراردادهای میان مدت، بیش از 36 میلیارد ریال با‌ 263 پرونده اقتصادی به صورت قراردادهای بلند مدت و افزون بر 4 میلیارد  و 800 میلیون ریال با تعداد شش پرونده در قالب مشارکت مدنی بوده است.
رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمع کل تسهیلات پرداختی سهم عقد فروش اقساطی با 839 پرونده بیش از 62 میلیارد و 600 میلیون ریال، سهم عقد مضاربه با 11 پرونده افزون بر 815 میلیون ریال است.
مصلح‌آبادی با اشاره به عملکرد مطلوب این اداره در حمایت و پشتیبانی از شکل‌های تعاونی در همین رابطه تصریح کرد: تسهیل و تسریع فرآیند خدمات رسانی به تعاونیها از طریق توسعه و گسترش خدمات در بستر بانکداری الکترونیک و افزایش سقف اختیارات شعب تابعه جدید از دیگر اقدامات مهم این اداره در این مدت به شمار می‌رود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول