اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد:

پیشرفت 15 درصدی قطعه دوم پروژه راه زنجان - طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم از پیشرفت 15 درصدی قطعه دوم پروژه زنجان به طارم خبر داد.

پیشرفت 15 درصدی قطعه دوم پروژه راه زنجان - طارم
غلامحسین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به روند اجرای قطعه دوم پروژه راه زنجان- طارم اظهار داشت: این پروژه به نحو مطلوبی اجرایی می‌شود و برنامه‌ریزی برای این امر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه طول این پروژه 8 هزار و 520 متر است، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 133 میلیارد ریال از اوایل سال جاری آغاز شده است.
فرماندار طارم تصریح کرد: تعداد ترانشه مرتفع بین 40 تا 60 متر‌، 36 دستگاه پل آب‌رو‌، هشت پل خاص با خاک‌برداری زیاد و یا طول زیاد برای این پل در نظر گرفته شده است.
وی یاد آورشد: این مسیر با 3 میلیون متر مکعب خاک‌برداری که پیش‌بینی می‌شود یک  میلیون از این مقدار با انفجار تخریب شود.
رجبی با اشاره به اینکه برای ساخت این مسیر حدود یک میلیون متر مکعب خاک‌ریزی لازم است‌، افزود:  شیب جاده این مسیر شش درصد پیش‌بینی شده که جاده با شیب ملایم و بدون پیچ خطرناک احداث می‌شود.
وی با اشاره به توانمندی‌های بسیار بالای شهرستان طارم‌،احداث این پروژه را در ایجاد ارتباط آسان‌تر این شهرستان با مرکز استان بسیار با اهمیت ارزیابی کرد.
فرماندار طارم با قدردانی از پیگیری و زحمات مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای این پروژه بیان داشت: این قطعه ادامه عملیات بهسازی راه ارتباطی زنجان – گیلوان- منجیل است که به طول 8 هزار و 520 متر با مبلغ قرارداد 133 میلیارد ریال در 30 ماه عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد.
 وی یاد آورشد: این پروژه نقش بسیار اساسی در ایجاد ارتباط بین شهرستان طارم و زنجان ، هم به لحاظ زمانی وهم راحتی و ایمنی ایفا می‌کند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول