اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه روستایی راه‌ و ترابری جنوب سیستان‌‌وبلوچستان:

آسفالت محور دلگان ـ هودیان بهسازی میشود

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی راه‌و ترابری جنوب سیستان‌‌وبلوچستان گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دلگان ـ هودیان در حال انجام است.

آسفالت محور دلگان ـ هودیان بهسازی میشود
بشیر احمد ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طول کل محور دلگان ـ هودیان ـ مسجد ابوالفضل 111 کیلومتر است که تاکنون 40 کیلومتر از این محور بهسازی و روکش آسفالت شده است.
وی ادامه داد: در سال‌جاری نیز 10 کیلومتر از آن با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در هفته دولت با حضور فرماندار دلگان به بهره‌برداری رسید.
معاون راه روستایی راه‌و ترابری جنوب سیستان‌‌وبلوچستان افزود: امسال با تخصیص 950 میلیون عملیات پروژه مذکور پیگیری می‌شود.
ستوده تصریح کرد: با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن محور به ویژه در زمان سیلاب‌های فصلی که دچار مسدودی راه می‌شد، با بهره‌برداری از آن 10 روستا به طور مستقیم با 500 خانوار از نعمت راه مناسب روستایی برخوردار می‌شوند.
وی به مزیت‌های این محور اشاره کرد و گفت: محور فوق موجب کوتاه‌تر شدن مسیر دلگان ـ کرمان به طول 300 کیلومتر نسبت به مسیر قبلی می‌شود.
انتهای پیام/م30 
  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول