اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از محور زنجان - طارم در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و ترابری استان زنجان با اشاره به زمان‌بندی انجام شده برای افتتاح جاده زنجان- طارم گفت: محور در موعد مقرر که هفته دفاع مقدس است، به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از محور زنجان - طارم در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا سقندلی در بازدید استاندار و هیئت همراه از جاده زنجان- طارم با اشاره به بازدیدهای مکرر استاندار از پروژه اظهار داشت: این پروژه نسبت به بازدید قبلی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است.
وی با بیان اینکه ابنیه‌های متعددی در این پروژه ساخته شده است، افزود: خاکبرداری پروژه نیز به پایان رسیده است.
مدیر کل راه و ترابری استان زنجان با اشاره به شرایط خاص جوی منطقه تصریح کرد: بارش باران در منطقه آسفالت ریزی پروژه را دچار مشکل کرده بود، که در حال حاضر رفع شده است.
وی تاکید کرد: زمان‌بندی پروژه برای افتتاح، مد نظر پیمانکار برای انجام کار است و در زمان باقیمانده کارکنان برای به نتیجه رساندن پروژه اضافه کاری می‌کنند.
در این بازدید رئیس شرکت جهاد نصر با اشاره به بازدید‌های مکرر مسئولان از پروژه زنجان- طارم گفت: انجام بازدیدها موجب تقویت روحیه کارکنان شده است.
احمد پیری با بیان اینکه 11 سال سابقه کار در منطقه را دارد، تصریح کرد: انجام پروژه پروژه زنجان- طارم یک پروژه ویژه برای جهاد نصر محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته به اندازه یک سال در محور کار انجام شده است، افزود: قول تامین اعتبار پروژه و حضور پیاپی مسئولان ارشد در سرعت گرفتن عملیات اجرایی تاثیر گذاشته است.
رئیس شرکت جهاد نصر بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای به پایان رساندن پروژه در زمان مقرر تاکید و اضافه کرد: آسفالت محور زنجان- طارم تا "سولی چایی" تا 10 روز دیگر به پایان می‌رسد.
وی با اشاره به لزوم رعایت مشخصات فنی پروژه زنجان- طارم ادامه داد: کار در شب به دلیل لزوم عدم عدول از مشخصات فنی غیر ممکن است.
پیری تعداد ماشین‌آلات به کار گرفته شده برای عملیاتی کردن پروژه زنجان- طارم را 50 دستگاه اعلام کرد و گفت: محور زنجان- طارم در حال حاضر با پیش از 85 درصد پیشرفت کار در حال انجام است.
وی اضافه کرد: در محور زنجان- طارم 90 ابنیه ساخته شده است.
گفتنی است، که عرض تمام شده محور زنجان- طارم 9 متر است، که هفت متر و 30 سانتی‌متر آن آسفالت شده می‌شود.
طول پروژه تهم چورزق که به پروژه زنجان- طارم تغییر یافته است، 56 کیلومتر است، این پروژه که به نوعی قدیمی‌ترین پروژه استان زنجان محسوب می‌شود.
 پل‌های بتنی ساخته شده بر روی آن شامل یک دستگاه پل بتنی سه دهانه 20 متری، شش دستگاه پل طاقی شش و سه متری، یک دستگاه پل دالی 12 متری و دو دستگاه پل دالی هشت متری زده شده است.
پروژه زنجان- طارم که پس از بازدید وزیر راه و شهرسازی در خرداد ماه گذشته و دریافت قول یک اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون تومانی روند اجرای آن روی روال افتاد و استاندار زنجان نیز بارها از این پروژه بازدید و بر بهره‌برداری آن در زمان مقرر که هفته دفاع مقدس است تاکید کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول