اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خواستار شد:

افتتاح محور زنجان طارم با تامین امنیت کامل

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه محور زنجان- طارم شرایط جوی خاصی دارد، گفت: پروژه پس از تامین موارد امنیتی از جمله نصب گاردریل، تابلوهای ایمنی و پوشش مخابراتی به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح محور زنجان طارم با تامین امنیت کامل
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در بازدید از پروژه محور زنجان-طارم با اشاره به اینکه این پروژه مورد توجه نهاد و خود رئیس جمهور است، اظهار داشت: پروژه نسبت به بازدید قبلی خود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.
وی افزود: موارد مورد تاکید در بازدید قبلی یعنی احداث راهدارخانه، پوشش مخابراتی و تامین امنیت محور مورد توجه مسئولان قرار گرفته و به هنگام بهره‌برداری از محور این موارد نیز رعایت می‌شود.
استاندار زنجان تاکید کرد: با توجه به مه‌آلود بودن محور زنجان- طارم روشنایی مسیر از طریق چراغ‌های اضطراری خورشیدی تا زمان انتقال برق به منطقه تامین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پروژه با سرعت خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌ها به نظر می‌رسد، آهنگ حرکت باید با زمان‌بندی صورت گرفته هماهنگی بیشتری داشته باشد.
رئوفی‌نژاد زمان باقیمانده برای برگزاری مراسم بهر‌ه‌برداری را حداکثر 22 روز اعلام کرد و گفت: همزمان با محور زنجان- طارم چند پروژه دیگر نیز با حضور مقامات ارشد کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با مبنا اعلام کردن یکی از روزهای هفته دفاع مقدس برای افتتاح محور زنجان- طارم افزود: دست‌اندرکاران با یک برنامه‌ریزی به صورت برگزاری یک اردوی کاری می‌توانند، پروژه را در زمان مقرر به پایان برسانند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه تجهیزات و منابع مالی خوبی برای به نتیجه رساندن محور زنجان- طارم به کار گرفته شده است، تصریح کرد: قبل از افتتاح یک بازدید دیگر از پروژه به عمل می‌آورد.
وی شرکت جهاد نصر را یکی از شرکت‌های موفق کشور معرفی کرد و گفت: پروژه زنجان- طارم یکی از پروژه‌های ماندگار شرکت جهار نصر محسوب می‌شود.
رئوفی‌نژاد بر الصاق یک تابلوی برای پروژه زنجان- طارم تاکید کرد و افزود: مشخصات پروژه باید در یک محل خاصی از محور ثبت شود.
شایان ذکر است، طول پروژه تهم چورزق که به پروژه زنجان- طارم تغییر یافته است، 56 کیلومتر و عرض تمام شده آسفالت آن هفت متر و 30 سانتی متر است، این پروژه به نوعی قدیمی‌ترین پروژه استان زنجان محسوب می‌شود.
در این محور 3 میلیون و 180 هزار متر مکعب خاک‌برداری انجام شده ضمن اینکه 431 هزار متر مکعب خاک‌ریزی انجام شده است.
حجم عملیات بنایی با سنگ لازم  برای این پروژه 77 هزار و 900 متر مکعب است، که فقط 100 متر مکعب آن باقی مانده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول