اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

حضور 4 وزیر برای افتتاح پروژه‌ها در زنجان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس چهار وزیر برای افتتاح پروژه‌های مختلف به زنجان سفر می‌کنند.

حضور 4 وزیر برای افتتاح پروژه‌ها در زنجان
سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس و با رایزنی‌های صورت گرفته برای افتتاح پروژه‌های مختلف در استان وزرای چهار وزارت راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، کشاورزی و علوم در زنجان حضور می‌یابند.
وی با بیان اینکه علی نیکزاد برای افتتاح پروژه‌های راه در زنجان حضور می‌یابد، افزود: با حضور حاج بابایی نیز طرح‌های آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای در استان زنجان افتتاح می‌شوند.
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خلیلیان برای افتتاح پروژه‌های کشاورزی و دانشجو برای بهره‌برداری از پروژه‌های دانشگاهی به استان سفر می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه حضور وزرای مختلف در استان موجب آشنایی وزرا از حوزه‌های مختلف سازمان‌ها می‌شود، یاد‌آور شد: وزرای مختلف با حضور در استان‌ها از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا شده و بر روند اجرایی پروژه‌های مختلف کشور نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد.
نصیری با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای اجرای پروژه‌ها از سوی وزرا صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این امر در روند توسعه استان‌ها موثر بوده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته را تسریع می‌بخشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به  برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات قبل از آغاز تعطیلات اشاره کرد و افزود: از 27 شهریور ماه سال جاری طبق روال کاری مجلس شورای اسلامی، هر هفته دو جلسه از سوی کمیسیون برگزار می‌شود برای بررسی مسائل مختلف آموزشی کشور برگزار می‌شود.
نصیری بررسی تعطیلی روز پنج شنبه و وضعیت سئوالات استخدامی معلمان حق‌التدریس از برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات قبل از آغاز تعطیلات مجلس عنوان کرد و گفت: جمع‌بندی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.
وی از تغییر صد درصدی کتاب ریاضی مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: تغییرات اساسی در این کتاب برای استفاده مطلوب دانش‌آموزان داده شده است و بررسی‌های کارشناسی در این مورد صورت گرفته است.
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تغییر کتب مقطع ابتدایی تاکید کرد و افزود: با کار کارشناسی انجام شده این کتاب‌ها در سال جاری در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا شاهد رشد و تحول آموزش و پرورش در این مقطع بیش از گذشته باشیم.
وی از بررسی وضعیت آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسات اخیر این کمیسیون خبر داد و یادآور شد: بررسی در مورد وضعیت آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول