اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد:

اجرای چند پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به امضای تفاهمنامه‌ای برای اجرای چند پروژه توسط قرار گاه خاتم‌الانبیا در استان زنجان گفت: قرارداد اجرای برخی از این پروژه‌های نهایی شده است.

اجرای چند پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا در زنجان
محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تفاهمنامه امضا شده برای اجرای چندین پروژه‌ در زنجان را دارای پنج امضا اعلام کرد و اظهار داشت: تفاهمنامه به امضای معاون نظارت و راهبردی رئیس جمهور، دو وزیر نیرو و راه و شهرسازی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و استاندار زنجان به امضا رسیده است.
وی تفاهمنامه به امضا رسیده بین استاندار زنجان و مسئولان اجرایی کشور با قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای شش تا هفت سد و بیش از پنج  پروژه راه اعلام  کرد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه اجرای سد مشمپا مهم‌ترین پروژه سدسازی است، که بین استان زنجان و قرارگاه خاتم‌الانبیا به امضا رسیده است، افزود: اجرایی کردن پروژه‌هایی مانند سد پاوه‌رود، مراش و چند سد دیگر نیز در این تفاهمنامه دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن چند پروژه راه نیز در تفاهمنامه به امضا رسیده بین وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه و استاندار زنجان گنجانده شده است.
رئوفی‌نژاد پروژه‌های راه زنجان ـ بیجار، سلطانیه ـ قیدار، ابهر ـ تاکستان، زنجان ـ سرچم را از جمله پروژه‌های اعلام کرد که برای اجرای آنها با قرارگاه خاتم‌الانبیا قرارداد امضا شده است.
وی تصریح کرد: اجرای سه پروژه راه دراستان زنجان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا نهایی شده است و کارهای اجرایی برای نهایی کردن اجرای بقیه پروژه‌ها نیز در حال انجام است.
استاندار زنجان از دیگر پروژه‌هایی مورد نظر که اجرای آن پس از توافق نهایی با قرارگاه خاتم‌الانبیا در زنجان عملیاتی می‌شود، به کمربندی شمالی و جنوبی زنجان و دو خطه کردن راه‌آهن تهران- میانه اشاره کرد.
وی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت پروژه زنجان ـ طارم، با اشاره به چند بازدید خود طی دو ماه گذشته از پروژه تصریح کرد: پروژه زنجان ـ طارم نسبت به بازدید قبلی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.
رئوفی‌نژاد بر افتتاح پروژه، طبق زمانبندی اعلام شده در هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: پروژه زنجان ـ طارم به همراه چندین پروژه دیگر با حضور مسئولان ارشد کشوری و شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با ابراز رضایت از عملکرد مسئولان مربوطه به ویژه اداره‌ کل راه و ترابری در پروژه زنجان ـ طارم، از آنها تقدیر کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول